Red Death

Páni. Co se stalo s Rudou smrtí?

Komentáře

  1. Co je to? Kam zmizel jeden z mých nejoblíbenějších kostýmů? :-O Tohle spíš připomíná Butlerův napoleonský kostým...

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, muzikálová Rudá smrt je fakt něco, tohle je takové... normální.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo...a to jsem myslela, že do kostýmů se neodváží radikálně zasahovat....

    OdpovědětVymazat
  4. Zvlášť do všech, já jsem citlivá na úplně všechny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím tě, kdyby se něco zmenilo Raoulovi, ani bys po tom nevzdechla! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ajo! Třeba kdyby mu změnili to sako v Masquerade...jinak má sobě prakticky to samé, takže...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Chm. Za to sako bych se byla schopná rvát! :D

    OdpovědětVymazat
  8. music-of-the-night14. května 2012 v 14:44

    Tento je asi (spíš určitě) pohodlnější, ale přece jen dřívější kostým Red Death byl takový pompézní a skutečně mezi všemi těmi maskami vyčníval.
    Tady vypadá Fantom spíš jako hostitel než Duch Opery nahánějící hrůzu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ale šerpu má pěknou. Miss Phantom 2012 :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tshehe! :D Tu šerpu tam moc nechápu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Má to být maškarní ples, none? Možná jde za maturanta! :D

    OdpovědětVymazat
  12. To bych mu ale nepřála. Nevěřila bys, kolik hádek je kolem jediného maturiťáku - a to máme ještě rok :-/

    OdpovědětVymazat
  13. Chich. Já vím, to není chich. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Noné! Lotte, I don't know what to say! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Stejně je to divný. Proč? Vždycky? Zpívám? Maria???? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Na tohle mě nenapadá žádná teorie. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Lotte, nerozptyluj mě a radši taky vymýšlej teorii. Potřebuju si to nějak vysvětlit. :D

    OdpovědětVymazat
  18. In my life, there are so many questions and answers that somehow seem wrong! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jupííííí!
    Can this be true? I can't believe what I see! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Prokletí? Ale ne...jak je to Marius, je to v cajku, Thénardier by byl horší :D

    OdpovědětVymazat
  21. Však já vím. Mluvím z vlastní zkušenosti! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Vydržíš pár dní? Přes blog ho poslat neumím :D

    OdpovědětVymazat
  23. No počkéj, já to myslím vážně! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky