Jarní pohádka o Barbaře Jane

Milí čtenáři!
Sociální sítě jsou zlo, aneb na jedné takové jsem přislíbila, že po zimní pohádce o mé nejdražší blogerce (chichich) BJ přidám i jarní.
Inu, berme to tedy jako chronologické pokračování té předchozí šílenosti bez tečky.
Here we go!


Ruské mrazy pominuly, sluníčko nesměle vykouklo a obdařilo svým jasným svitem dům Barbary, budoucí Fraserové - jenž byla o ruku Hadleym požádána romanticky právě v den jejích narozenin - v radostných či hektických chvílích předsvatebního ruchu:
"Ne, tahle poleva na dort nebude ladit s ubrusem!"
"Ne, takhle jsem ten závoj nechtěla!"
"Ne, třepí se mi horní lem šatů!"
"Ne, ten diadém má málo zářivé diamanty!"
"Ne, ta kytice je jiná než v katalogu!"
"Ne, takhle v tom vypadám tlustě!"
"Ne, Lotte přece musíte dát na čestnější místo!"
"Ne, nechci ty sedativa, zblánili jste se?!" - Barbara byla, jak vidíme v naprostém klidu a pohodě a Hadley vůbec neměl tendence prchat za Raminem, jakožto jediným klidným člověkem, neboť i Lotte řešila zásadní problémy, s šaty, které coby družičce Barbara vybrala:
"Mondieu! Tohle vážně musím mít na sobě?"
"Ale no tak, Barbaře se to líbí!"
"Vypadám jako chodící pistáciová zmrzlina!"
"To je ale reedovská zeleň!"
"Copak jsem Reed?"
"Jsi družička!"
"Která má chuť s tím praštit!"
"To by jsi neudělala!?"
"Že ne? Ne, asi ne, achjó!"
Lotte si brzy na ten pocit být chodící zmrzlinou zvykla - ostatně pistáciová zmrzlina je fajn, no ne? - mezitím, co Hadley seděl s Raminem u pětadvacítky Fantoma a ohromně se bavili tím, že si ze sebe navzájem tropili žertíky:
"Chacha, máš podpatky!"
"Chacha, Sierra ti oslintla ruku! A když jsme u momentu, s vracením prstenu, doufám, že nám naše prstýnky vzorně hlídáš! Dovedeš si představit, co by ti Barbara provedla, kdyby se s nimi něco stalo?" zaculil se Hadley, aniž by tušil, že Ramin už třetím dnem prsteny marně hledá a převrací svůj byt vzhůru nohama, "No, jasně, žádný stres!"
Ramin po odchodu Hadleyho začal opět, pln zoufalství hledat tu zpropadenou krabičku s těmi ještě zpropadenějšími prstýnky, načež jej vyrušila Lotte s pistáciovou zmrzlinou, aby se s novou podobou spřátelila "Eh, co tu provádíš?"
"Hraju si na královnu všech moří!"
"Ojé, Ramine prosím!"
"Prosím co?"
"Už nepij!"
"Love Never Dies na mě nevytahuj!"
"Až potom, co ty na mě přestaneš vytahovat Lucii, postraha ulice! Vůbec jsem tě do českého filmu neměla zasvěcovat!" plácla se Lotte do čela "A teď koukej vyzvednout prsteny, dala jsem je ještě vyčistit!"
"Ty jsi dala...CO?! Já myslel, že jsem je ztratil!"
"Co, že jsi ztratil?" ozvala se za jeho zády s nebezpečným tónem Barbara a Ramin se začal rozpačitě a rozkošně v jednom culit "Nic, nic, no řekni, Lotte, že nic?!" Lotte nasadila big american smile a vzala Barbaru kolem ramen "Ale Barbaro, zlatíčko, nevěstinko, jen buď v klidu a nestresuj se, všechno běží jako po drátcích, není nikdo spolehlivější, než já a Ramin!", pravila Lotte, která si právě vzpomněla, že zapomněla vyzvednout dort - jak tohle jen skončí?

Komentáře

  1. Tady jde od tuheho :)).. Svatba v barve reedovske zelene, hmm :)).. a kdy ze se mame prijit podivat? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D :D :D :D :D :D :DNení možné slovy vylíčit, jak hrozně jsem se tomu smála. Ségra mě má za magora a já slzím, pistácijko! :D :D :D :DAle já přece tolik nekomanduju! No, i když... V takovou chvíli by se nebylo čemu divit.:D :D :D :D :D :DJá chci ještěěěěě!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pistácijka. To je rozkošné! :D
    Každý by vyšiloval, zlatíčko, nevěstinko, nic si z toho nedělej. :D

    OdpovědětVymazat
  4. bože, děti moje :-D
    a to jsem si stěžovala, že mě mamka navlékla do šatů, ve kterých jsem dle mého názoru vypadala jak kremrole-ono to může být i horší :-D nevím, jak bys vypadala v pistáciové, ale kdybys to chtěla realizovat, tak pozor! je to zrádná barva :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Převelice. Hm, ale vážně! :D
    Tak. Teď jsem si to přečetla potřetí a místo šílených výbuchů se uculuju. Já se vdávám, lidičky! :D
    Lotte, ty nemáš ráda zelenou? :D
    Já vlastně svatbu moc nemám v plánu, ale šaty už mám vybrané. Ta zelená je tam už z doby, kdy jsem Reeda neznala :Dhttp://www.svatebnisaty.net/svatebni-saty/artemis/svatebni-saty-artemis.htm

    OdpovědětVymazat
  6. To vysvětluj BJ, tam mě do nich nutí :D

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Je to REEDOVSKÁ ZELEŇ!!! :D :D
    Já vypadala na svatbě našich jako chodící šlehačka. A štípalo to, což si pamatuju, i když mi byly tři roky :D

    OdpovědětVymazat
  8. A kde jsou moje družičkové šatičky? :D

    OdpovědětVymazat
  9. není BJ trochu divná???? je raoulistka, nemá ráda mého Králíčka, je zhnusená z mého Erika a tebe cpe do pistáciovésluší ti ta barva alespoň?

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Hehe, prvni saty, ktere na Tebe vypadnou z googlu, kdyz zadas "zelene svatebni saty". Presne tydle chtela kamoska.. nastesti se pak posunula dal a spolu a s jeji mamkou jsme vybraly neco jineho...
    https://picasaweb.google.com/114688011304095187315/SvatbaSangiAKyklopa?noredirect=1Ovsem jina kamoska mela perfektni zelene svatebni saty.. https://picasaweb.google.com/114688011304095187315/SvatbaGloghiAEgona?noredirect=1Ja mam zkusenost takovou, ze si muzes neco vysnit, ale pak se to samo vyvine. Chtela jsem na svoji svatbu sede saty, ale pak se to nejak zvrtlo a saty byly ruzove, coz je barva, ktere se jinak vyhybam a normalne si ji na sebe nedala.. a jak to bylo super :o)..

    OdpovědětVymazat
  11. Noné! Ty první vypadají jak pro vílu! :)Já jsem na ty "moje" narazila už před dlouhou dobou a teď jsem je jak blbec dobrých pět minut hledala přes "neobvyklé svatební šaty" a další hesla :-/

    OdpovědětVymazat
  12. No, vida nebudou tak hrozné. Asi vážně budu pistácijka, ale je to ještě ta lepší varianta :D

    OdpovědětVymazat
  13. A co je horší varianta? :DAle ne, myslím, že tyhle šaty mít nebudeš. Spíš něco takového jednoduššího, vzdušnějšího. Takovou nějakou zelenou antiku. :D (Ale zas nesmíš mít hezčí šaty než nevěsta :-/ :D)

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Pffff! Aby ne! :D[17]: Ovšemže. Ne ale fakt, to mě zajímá. Co je horší varinta, když jsou ty šaty, co jsem vybrala, ta lepší? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já nevím, něco v čem bych vypadala jako chodící zmrzlina! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Joaha. Zrovna včera jsem v Liberci viděla takové zelinkavé šaty, ve kterých by člověk vypadal jak máslový dort. Ale ty byly spíš nevěstovské :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ještěže nevěstovské :D

    OdpovědětVymazat
  18. No ale třeba bys mohla vyfasovat nějakou družičkovskou variantu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super. :D Fakt super. :D

    OdpovědětVymazat
  20. To ráda slyším. Jdu je objednat. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Lotte se nám trošku zasekla :DLotte, noták! Trochu života to chce! Člověk se přece vdává jen jenou za život, žejo! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Nesnáším větu trochu života....jeden otrava mě s tím jednu dobu furt otravoval....pozor :D

    OdpovědětVymazat
  23. Och, to potom pardon! :DAž teď jsem si plně uvědomila, že jsem byla nazvána Lottinou nejdražší blogerkou - to je ale něco! Fíjo, fíjo, fíjo! Pecka! Čucte na drát, přátelé! :D

    OdpovědětVymazat
  24. To sis jako všimla až teď?! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Prosimte, jak se muze trepit HORNI lem satu? Kde to vlastne je?! :o))))..

    OdpovědětVymazat
  26. Já nevím, slyšela jsem to v Pravé blondýnce :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem si toho všimla už dřív, ale pod dojmem samotné pohádky jsem na to pozapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  28. Jé, možná to taky byl lem horní sukně. Zní to už líp? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Mě tedy lem vážně netrápí. Titul, co mi byl udělen, mě zajímá mnohem víc. :D
    (O tom jsem mluvila, že jsem si toho všimla. V lemech se nevyznám. :D)

    OdpovědětVymazat
  30. Užívám, užívám. Je to suprčupr. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky