Katy Treharne v kostýmu Elisy

Krásná nová fotka Katy jako Christine, nemyslíte? :)

Komentáře

  1. Já prostě miluju všechny ty kostýmy. Nádhera, prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, tak asi nejlepší, jaké jsem kdy viděla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Víš ty co? Až jednou za pár let budeme "velké", uspořádáme maškarní ples a necháme si ušít nějaký takový kostým! Nebo aspoň já určitě. To bude bááájo! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Akorát... Musíme se dohodnout, kdo bude mít Christininy šaty z masquerade :D

    OdpovědětVymazat
  5. No pjávě! Popřípadě se můžeme vystřídat, žeano. :D Bude to chtít hodně bálů! Jednou bych mohla mít i to úžasné raoulovské sáčko! :)

    OdpovědětVymazat
  6. A já její šaty z All I Ask of You....! :) Ty jsou má milovaná dvojka :D

    OdpovědětVymazat
  7. I s tím pláštěm! ten plášť je prostě úžasný! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě, že i s tím pláštěm! :) V pětadvacítce ho měli krásný, nejvíc se mi líbí ten z vegaské produkce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kraulík, jak jinak. :D A ten plášť, kvůli kterému jsem to sem vkládala? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je... taky fajn. :D
    Ale ne, je vážně pěkný, ten vzor se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. No faktžejo! :D
    Akorát to bude trošku složitější, když budeme chtít nechat zmizet kostýmy z různých divadel :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ve Vegas se to brzo zavírá, tam to bude snadné :D

    OdpovědětVymazat
  13. To je fakt, kdo potřebuje kostýmy  z uzavřené produkce, none? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jupíjej! :D Páni manželé nás budou mít za blázny, ale nevadí! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Musíme je zaúkolovat. Jako třeba ať přijedou před ten hotel s kamionem apod :D

    OdpovědětVymazat
  16. A co teprve jestli je někdo zahlédne a pozná! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Budu plakat, až budeme zakuklovat tak milé obličeje! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Co už, lepší, než kdyby je někdo požádal o autogram během krádeže :D

    OdpovědětVymazat
  19. To jo. :D A taková fotka s fanouškem by byl usvědčující materiál. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ale ten fanoušek by měl radost! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Klíííd, nestresuj se! Na Ostrově by je nenašli! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Vlastně netuším, jak k nám dorazí všichni pozvaní na party. :D

    OdpovědětVymazat
  23. No to nene! Minimálně Killian přijde povinně! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Hm. Pošleme pro něj Hadleyho s Raminem a bude to. Aspoň se nebudou motat při přípravách :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jasně. :D A ať rovnou přivedou i ty ostatní, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  26. Jasně! Chudáci, to se uběhají! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ale kdepak. Namakají si svaly :D

    OdpovědětVymazat
  28. Já žádného namakance nechci. :(

    OdpovědětVymazat
  29. Žádný extrém, to dá rozum :D

    OdpovědětVymazat
  30. Hadley je nadšený cyklista, tak by pro ně mohl zajet na kole. Aspoň pak nebude nutit mě, abych s ním jezdila. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Papá je nadšený cyklista též! :D

    OdpovědětVymazat
  32. No prosím! Tak kdyby se mi nechtělo cyklistovat, pošlu Hadleyho za tvým papá. No a s nimi pošleme ještě Johna, ten si s panem otcem popovídá o hudbě - a ve výsledku se nám možná podaří naklonit tvého papá našim zálibám, žeano. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Mám to úža žůža naplánované! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky