Děsíme lidi. Jo.

Zdá se, že Fantom Broadwaye, Hugh Panaro, je také veselá kopa. :)


Komentáře

  1. Lotte se dneska nějak rozjela :DKdo je paní Modrovláska? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Feeesttt. :DHeleď nevím. :D Nosí tam někdo modrou paruku? Snad nějaký bubák z Masquerade :D

    OdpovědětVymazat
  3. Heleď, zkus si to vyslovit! T se prostě protáhnoutttttt nedá :DNějaký hodně zastrčený bubák, protože jinak nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  4. T se dá protáhnout. Prostě děláš ttttt :DChm. Já fakt nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale nedá se to protáhnout, když to vyslovuješ. T je neznělá souhláska! :DTřeba je tam naschvál takhle. abychom si lámaly hlavy! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chm. Tééééé. A je to. :D Já vím, to není ono, ale je to a punkt. :DBeztak! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Takže to není a přitom to je? :DPoužívá se u vás "beztak" často, nebo je to tvůj novotvar? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Yup! :DV jednom kuse. :D Beztak kecáš. Beztak jsi to někam zašila. Beztak toho góla nedá. Beztak budem psát z účta. Beztak spolu něco mají. V jednom kuse. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aha. Chápu. :DHm. Já ale myslím, že to slovo vážně existuje! :D

    OdpovědětVymazat
  10. A mně je jasné, že je to tobě jasné. Jo. :DAle neslyšela jsem, že by to někdo používal takhle samo o sobě :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky