Prince of Broadway dorazí v roce 2013!

Chystaný muzikál Prince of Broadway, ve kterém zazáří mimo jiné Sierra Boggess, bude mít svoji premiéru na podzim příštího roku.
POB budou mít pod palcem producenti Steven Baruch, Marc Routh, Richard Frankel a Tom Viertel.
Show je oslavou velkých úspěchů legendárního režiséra Harolda Prince, který má mimo jiné na kontě i režii Fantoma Opery - jak produkci původní (tedy londýnskou, později newyorskou), tak i vylepšenou o speciální efekty v Las Vegas.
Muzikál se bude pyšnit choreografií od vítězky 5 Tony Susan Stroman a je inspirován knihou od Davida Thompsona.

Komentáře

  1. ...a až se jednou z tohohle muzikálu stane hit a na světě nebude nikdo, kdo by pana Prince neznal, bude si Lotte moct říct: S tímhle pánem jsem tančila valčík! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha :D já na to úplně zapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ne. Pamatuju si všechny ty tvé skvělé sny! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aby ti z toho brzo nepraskla hlava :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak říká naše chemikářka: "Máte adekvátně velkou hlavu, žejo." :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, to je pak vše v pořádku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jistěže. Nějaký další sen? :D
    (Já jsem nedávno byla princeznou a chodila jsem se svým soukromým učitelem :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Noné s učitelem! Já právě na chodbě málem narazila do profesora Bena. :D Stále kvůli maturitám v obleku. Good! :DJej, dnes se mi zdálo, že mě pronásleduje Javert...:D vypadal jako Norm :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nojo, to jsem chytila od tebe :D
    Noné, noné, noné! :DOjé. A proč tě pronásledoval? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Noné! :DOjé, já už nevím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Noné většinou bývá nadšené... :-/ :DTo je potom pech. You have no rights, come with me, 24601! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, jen klid. :DMy name is LOTTE! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jo. Klid. já jsem v klidu! :DAnd I'm BJ! Do not forget my name! Do not forget me, 24601! (tuhle část miluju! :D)

    OdpovědětVymazat
  14. I see.Jo, já taky. :D I když nejlepší je Heart Full of Love, co si nalhávat :D

    OdpovědětVymazat
  15. I see že ty see :DNe-e. nejvíc nejlepší je One Day More. A The Confrontation. A Stars. :D

    OdpovědětVymazat
  16. That's great že ty see too :D :DTýjo, on asi celý muzikál bude nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  17. I know že to je great :DChm. Asi to tak bude. Je to pech, vyjmenovat nejoblíbenější písničky je pak na dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  18. You know...no tak to je great! :DFest :D

    OdpovědětVymazat
  19. To je more than great! Jaké word je víc než great? Maybe... garnieriózní! :DFestovně fest. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Sure, že garnierózní! :DYup! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Garnieriózní is really garnierióní, není-liž pravda? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky