Pár nových fotek!








Komentáře

  1. je mozne, ze je Eponine tak hrozne hubena?

    OdpovědětVymazat
  2. achjóóóó!! co jste to provedli Hughovi??

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Sam je štíhlá, co by ne a to je vlastně dobře, v knize je popisována jako kostnatá :DMusí vypadat jako Valjean zbídačeně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nemůžu pomoct, mně se Marius nelíbí :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Třeba nás ještě překvapí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Třeba jo, máš recht. Ale sympatický mi není. A když mi někdo sympatický, často se z toho nevyhrabe - Brambora by mohl vyprávět :D

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: můžu mít všetečný dotaz? samozřejmě nemusíš odpovídat...kdo je Brambora?
    to neřeš, mně už dneska hrabe

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: a proč je Brambora? :) mně něco uniká

    OdpovědětVymazat
  9. To BJ mu vymyslela takovou ošklivou přezdívku :/

    OdpovědětVymazat
  10. Nemá ho ráda, přesněji řečeno není ji sympatický. Přitom on je můj důvod, proč jsem kdy kraulíka začala brát vážně, pak přišel Hadley, ale Simon byl první! :)

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: proč?vždyť není ošklivý...

    OdpovědětVymazat
  12. že je brambora mi taky uniklo.. to kvůli vzhledu ? :o))

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, kvůli vzhledu. Připomíná mi pana Bramboru z Toy Story. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Říkala něco o nějaké kreslené postavě....? Nevím už :D

    OdpovědětVymazat
  15. S námi je vždycky srandy kopec :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jojo, srandy kopec. Zvlášť když se mě Lotte snaží přesvědčit, že Simon není Brambora :DLotte? Kdy uzříme tvé veledílo? :)

    OdpovědětVymazat
  17. Není! ><Heleď, nějak se mi to vykouřilo z hlavy, ale asi telepatie, teď jsem si myla vlasy a vzpomněla si na to. :D Jdu na to :D

    OdpovědětVymazat
  18. Není to sranda nebo on není Brambora? (Neříkala jsem, že je to legrační? :D)Vynikajícně! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, s BJ to asi praštilo, co myslíte?

    OdpovědětVymazat
  20. [24]: A je a je! :P :D[25]: Já jsem v pohodě! :D Ty mi ale přeješ věci! Jaks na to přišla??? :D

    OdpovědětVymazat
  21. To jak jsi se dlouze odmlčela, co byla zveřejněna ta antihadleyovská recenze....no :D

    OdpovědětVymazat
  22. Musela jsem to vydejchat :D
    (A znovu a znovu jsem četla svou/tvou pohádku :D)

    OdpovědětVymazat
  23. Ojé, tak to jo. Tak to chápu :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ale nakonec jsem to vydejchala. Jsem silnější, než jsem si myslela :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já vím! Asi jsem s přibývajícím věkem nějaká klidnější... :D

    OdpovědětVymazat
  26. Páni, platí to tak pro všechny? :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nevím, možná. Čekáš změnu? :D
    (A co ty tu vlastně?)

    OdpovědětVymazat
  28. Yup! :D Osvícení v osmnácti :D dnes jsem se o tom s kamarádku bavila. Že se vzbudíme se slovy "Ha, už mám rozum!" :D :D(Nechali nás ve škole na počítačích :D)

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem asi divná. Od svých osmnáctin se každý den probouzím a říkám si "Ha, a zase nic!" :D(To je milé! :D)

    OdpovědětVymazat
  30. :D :D :D(Fest, fest! :D Napsala jsem jeden silně ČK RLND odstavec :D)

    OdpovědětVymazat
  31. [36]: taky na to furt cekam :o)))))))...

    OdpovědětVymazat
  32. Odstavec. Psala jsem odstavec, ne díl. :D

    OdpovědětVymazat
  33. A kolik odstavců ještě chybí? :D

    OdpovědětVymazat
  34. Tak odhadem...noné, už asi jen jeden, nebo dva :D

    OdpovědětVymazat
  35. Hlavně žádný tlak na autorku :D

    OdpovědětVymazat
  36. Jistěže, to bychom přece nikdy...! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Chm. Na to se nedá nic říct. :D

    OdpovědětVymazat
  38. Chm. Ale když vyvíjím tlak, je to jen ve vážných případech :D

    OdpovědětVymazat
  39. ja taky nevyvijim tlak.. vubec ne :))..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky