Změny v Love Never Dies

Muzikál Love Never Dies se na podzim loňského roku dočasně uzavřel, slibujíc změny po znovu otevření. Tak si to shrňme.
Co se kostýmů týče nijak zvlášť ty původní neměnili. Výrazněji zasáhli jen do gardedoby Erika, kterému v Till I Hear You Sing a Beauty Underneath vyměnili bílou košili za košili černou s vestou a v případě Beauty Underneath ještě navíc delší sako. Christině také dali pryč bílý šátek co měla v Phantom confronts Christine. U právě zmíněné písně také přišla vítaná změna v podobě toho, že Christine zděšeně neucukne před Erikovou tváří, co víc, dokonce dojde k takovému skoro polibku, což je určitě kromě toho úplného polibku nejkrásnější moment muzikálu. :)
Změny v charakteru postavy se dočkala jen Meg, kde z mrchy udělali zlomenou a nešťastně zamilovanou osobu. Zášť a závist směrem ke Christine odstranili.
Zatímco v původní verzi z Erika udělali klidného a vyrovnaného pána co vlastní zábavní park, po změně se v něm pokusili znovu oživit jeho šílenou stránku, když se Christine svěří, že si občas za osamělých večerů přál její smrt do melodie Stranger Than You Dreamt It. "Mou smrt?" zděsí se Christine.
Setkání Raoula a Erika v baru už je také podstatně ostřejší, více se do sebe naváží a tak dále...
Co je ovšem drazí a vážení největší boom, tak to je konec. Známe to, Christine umře, přibíhá Gustave ALE v doprovodu....Raoula. Raoul políbí čelo své mrtvé manželky a kromě toho je to neměnné, Gustave objímá Erika, a tak dále....

Další boom v závěrečné scéně přišel v poslední týdny působení Love Never Dies v Londýně. Ramin Karimloo vyvěsil na internet, že se fanoušci mohou těsit na nějakou změnu, ale víc z něj nikdo nedostal. Fanoušci se těšili na takové věci, že se do show vrátí třeba Sierra Boggess, či snad že Christine vstane z mrtvých, ale ona změna nakonec byla spíš taková maličkost, nicméně moc milá maličkost. Aby ta scéna kdy Erik s Gustavem společně truhlí nad smrtí Christine nebyla tak tichá, Erik zpívá kousek z Love Never Dies, aby Gustava utěšil. Ostatně tato píseň danou situaci vystihuje skvěle.
Po změnách také přišli alternace aby Ramin a Sierra už nezešíleli hned z osmi představení za týden. Alternací Sierry se stala Celia Graham, která už Christine hrála v POTO a náhradním Fantomem Tam Mutu, který zářil například jako Enjolras v Bídnících.
Sierra před uzavřením show odešla a tak se hlavní Christine stala Celia, která už svoji alternaci neměla, snad si řekli, že to na těch pár měsíců nemá cenu.

Komentáře

  1. Dá se někde novější verze sehnat? Na youtube jsem našla asi dvě nebo tři písničky, víc ne...
    Mně přišla Meg i v té původní variantě jednoduše nešťastně zamilovaná, ta žárlivost vůči Christine tam pak byla pochopitelná. Jak to bylo vyřešené v té nové verzi, aby jí Meg nezáviděla a stejně ji zastřelila?

    OdpovědětVymazat
  2. Někdo by jí měl odebrat zbrojí pas... :D
    Já viděla Til I hear you sing a The Phantom confronts Christine a možná ještě něco, ale už nevím co

    OdpovědětVymazat
  3. Kde se to dá sehnat? Vražedný hlas je super, když vychází jen z počítače! :D
    kde vlastně bereš ty hýbací obrázky? Když jsem tenhle pozorovala delší dobu, začaly se mi protáčet panenky, ale stejně to vypadá hustě :D

    OdpovědětVymazat
  4. No to je taky děsně moudré, dávat to tam jako "OUAT", pod tím bych to rozhodně hledala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to kruťas! Jak si jako myslí, že se k tomu jinak dostaneme, když Love Never Dies i přes svůj název jednoduše umřelo?

    OdpovědětVymazat
  6. Musíš mi to nadšení kazit, viď? :D

    OdpovědětVymazat
  7. A pak mi budeš vyprávět cosi o andělích nebo o tom, jak jsem protivná na Australany :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ale na ježibaby jsme docela fešandy! (Tedy... Jako tvoji podobu mám zafixovanou Christine z tvého blogového obrázku a mě jsi, naštěstí, nikdy naživo neviděla :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Člověk má holt potřebu si k písmenkům na obrazovce přiřadit obličej - takže takhle pro mě vypadáš ty :D
    Nojo, já už jsem si to vlastně pokazila tou fotkou :-/ I když... U mně na blogu místo Giny vyskakuje Lon Chaney a Michael Crawford jako Rudá smrt, takže by pro mě asi nebylo nejlepší, kdyby sis mě spojila s těmahle fotkama :D

    OdpovědětVymazat
  10. Samozřejmě že umím! Kouká mu totiž O,0001 mm čtverečního kůže - no neříkej, že bys ho podle toho nepoznala! :D
    Hm, víš, že ani nevím, odkud to vím? Myslela jsem, že jsem tenkrát zadávala jeho jméno do googlu, ale teď mi tahle fotka nevylezla, tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  11. A to si říkáš fantomačka... :D
    Třeba to jsem já, co ty víš. Ale to víš, to ti takhle říct nemůžu, protože je to tajemství :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ó, to jsem netušila, že už jsem tak známá, že zvěst o tom, jak bravůrně jsem hrála fantoma, doplula až do Rakůvky! :D

    OdpovědětVymazat
  13. :D A zdejší hymnou je Music of the night, jen nikdo nezná slova, je mi to jasné :D

    OdpovědětVymazat
  14. Možná by stálo zato se k vám podívat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Haha. :D To by jsi toho uviděla. Tady je jediný kulturní program jít do obchodu. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Vy máte i obchod! Wow! To u nás se vyráběly modely letadýlek, ale ty doby jsou ty tam :D

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto, dokonalost sama :D
    Mimochodem, co říkáš na Raminovy nové stránky? Procházela jsem je sice jen zběžně, tak jako tak jsem ale nepochytila jedinou zmínku o Sheytoons, není to divné? Hadley má o nich na svých stránkách hned několikrát, tak mi přijde divné, že se od nich Ramin tak distancuje... (To je ale kámoš :-/ :D)

    OdpovědětVymazat
  18. Chich, teď jsem si přečetla, jak se poprvně dostal k Fantomovi - když mu bylo 12, vzali ho na představení jeho kamarádi PROTI JEHO VŮLI :D (Doslova tam píšou, že tam šel velmi neochotně.)
    No a pak se s kamarádem ze srandy vsadil, že jednou bude hrát fantoma :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju Raminovy stránky a hlavně ty nové fotky! :D
    O Sheytoons jsem taky nic neviděla, ale tak Sheytoons mají svoje stránky, Ramin svoje....tak nevidím problém. :)
    To jsem četla v jednom jeho interwiev! :D Že si myslel, že to bude nudná opera. :D Pchhh :D :D

    OdpovědětVymazat
  20. No vida, jaké to bylo tele nevzdělané :D
    Pche, když mám skupinu - a ještě s kamarádem - tak se o ní zmíním, none?
    Je možné, že se mi zobrazují jen moje komentáře?

    OdpovědětVymazat
  21. Je to zvláštní, ale zvláštní je i to, že oni spolu snad ani nikde nevystupují....
    Víš, že mě to dělá taky? :D To vypadá jako by jsi trpěla silnou samomluvou. :D

    OdpovědětVymazat
  22. No prosím, očividně nějakým onemocněním trpí i tvůj blog :D

    OdpovědětVymazat
  23. Však já říkala, že je to vysoce nakažlivé! Jaký pán, takový blog! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Nejspíš bych se měla vzdát toho svého, pro jeho dobro. Fňuk. Bude to tak nejlepší... :'( :D

    OdpovědětVymazat
  25. Šílíš...? A jo, blbý dotaz...:D

    OdpovědětVymazat
  26. Nechci, aby můj miláček zemřel potupnou smrtí!
    Já že šílím? Prosím tě, jsem zdravá jako malamut, jako že je Pikaču nade mnou a jako že se princezna Umpalumpa jmenuju :D

    OdpovědětVymazat
  27. Pikaču nad tebou? :D :D :D Tak to jsi musela dostat výboj, přiznej se! Ty vše vysvětlovalo! :D

    OdpovědětVymazat
  28. O ničem nevím. Abys věděla, nebudu se s tebou bavit, nejsi žádný Eš Kečem z Oblázkového města :D (nevím, jak se jeho jméno píše :-/)

    OdpovědětVymazat
  29. Správně, jsem Lotte. A jestli budeš vyhrožovat, že se se mnou  nebudeš bavit, vykážu tě z Lottelandu! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Lotteland? Taky zavádíš nový slovník? :D

    OdpovědětVymazat
  31. Omezuji to jen na tenhle jeden výraz. Shledala jsem, že no máš větší talent. Nedočkavě čekám na název nemoci pro Hadleyho. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Taková nemoc neexistuje, chci říct - nejsem tak posedlá jako ty :D
    I když je to fešák. A má úžasný a osobitý hlas. A hrozně zajímavé oči. Na jedné fotce se dívá tak, že má člověk pocit, že když mrkneš, zmizí...
    asi jsem se zamilovala! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Já Hadleym nejsem posedlá. :D Nebásním o něm...to tady zastáváš ty, ehm, eheeeeehm. :D

    OdpovědětVymazat
  34. Heleď, nech si to, jo? Snažím se jen bránit proti karimlooze, kterou tu někdo úmyslně šíří! :D
    (A co, tenhle je aspoň svobodnej, myslím... :D)

    OdpovědětVymazat
  35. Tady někdo šíří karimloozu? Ale néééé O:)
    Ani nevím, jestli je Hadley svobodný. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Jdu gůglit! A jestli zas vygůglím hambatou manželku, fakt se naštvu! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Co oči nevidí, to srdce nebolí... A ta paní mi leží v žaludku, neříkej, že tobě ne :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jak mi může ležet v žaludku někdo, koho znám jen z fotek? :D

    OdpovědětVymazat
  39. To nevím, ale praxe prokázala, že to možné je :D

    OdpovědětVymazat
  40. Nejmenuje se to "ležení v žaludku" jen tak úplně naprosto náhodu žárlivost? Teheee. :D

    OdpovědětVymazat
  41. Pff! Csss! Pche!
    Jak jsi na tohle přišla, to mi teda pověz! :D

    OdpovědětVymazat
  42. Vzhledem k tomu, že ji nemáš ráda jenom proto, že je to Raminova manželka :D....

    OdpovědětVymazat
  43. To není pravda!(Ne úplně... :D)

    OdpovědětVymazat
  44. Jasně, jasně...:D věřím :D

    OdpovědětVymazat
  45. Ale noták, neříkej, že tobě ta paní netento! :D

    OdpovědětVymazat
  46. Hm, to je fakt. Dlabme na ni, prostě není :D

    OdpovědětVymazat
  47. Noné! Asi jsem vážně génius! :D

    OdpovědětVymazat
  48. Že ano? Myslím, že právě pro ni mne svět miluje :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky