Čeština znějící Royal Albert Hall

Na 10. výročí Bídníků uspořádali velký koncert stejně jako na jeho pozdější 25. výročí. Každý muzikálofil by měl mít oba koncerty shlédnuté, ale já se k tomu desátému dostala až teď. A čučela jsem jako na drát. Na velké finále si tam pozvali 17 Valjeanů ze všech tehdejších produkcí. A náš český zástupce tam nesměl chybět. Sice dostal nejspíš jednu z nejkratších částí, ale...vážení v RAH kdysi na pár vteřin zněla čeština. To je pro mne šokem, musím se přiznat. :D
Když jsme u toho, proč tak své 10. výročí neoslavil i Fantom? :( :D


Komentáře

  1. Týbrďo! To mám z toho, že jsem desítku neviděla :D (Mimochodem, zdá se mi to, nebo to má tým FO tak silně pod palcem, že se desítka FO sehnat nedá?)
    Je to nádhera, vidět vlát svou vlajku mezi ostatními! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem, koho bys tam chtěla poslat na oslavu FO? Snad ne Božského Káju? :D
    (Možná by se hodili i zástupci fantomáků... :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Udělali oni vůbec něco většího k desítce FO?
    Proč bych měla někoho posílat na oslavu Fantoma? My Fantoma nikdy nehráli...díkybhohu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já když jsi vyjádřila tu touhu o opakování tohohle nápadu i u FO... :D
    Já ti nevím, ale přece jenom, byli by padlí na hlavu, kdyby jenom koukali, jak rok před nima slaví Bídníci a sami na to dlabali... A když už jsme u toho, dvacítka se slavila a taky se nic nesežene...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to asi normálně slavili jen v Her Majesty's, bez natáčení, řekla bych. Tímhle způsobem oslavili i 10 000 představení....

    OdpovědětVymazat
  6. A heleme se! Přece jenom se k dvacítce něco najít dá, jen mi to nejde spustit :-/
    Mimochodem, Japonci mají oslavových videí ažaž :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsi měla recht, dvacítka bylo jen představení v Her Majesty's s proslovem navíc :D (a s Andrewem a Sarah a krájením velikého dortu :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, tak to dělají vždycky. Pozvou Andrewa a buď Sarah nebo Michaeala a to je vše. Taky tam mívají konfety a někdy balonky. Takhle budou stopro i dnes slavit 24. výročí na Broadwayi. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Výročí na Broadwayi? To nemůže být dneska, já nemám šáňo! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Amerického času dnes, ano, ano :P

    OdpovědětVymazat
  11. Tak všechno nej, milí zlatí! (předpokládám, že tenhle blog sledujete :D)

    OdpovědětVymazat
  12. Hahahaha! :'D
    Bez pochyb. :D Házejí si to do Google překladače. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jojo, ještě že toho strejdu Gůgla máme :D
    Nepochybně se při čtení lámou smíchy... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vzhledem k tomu, co jim to musí vyhazovat za nesmysly nepochybně. :D

    OdpovědětVymazat
  15. To je fakt, překladač strejdy Gůgla je dokonalost sama :D
    (a naše debaty taky tak :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, ano, obsazení se jistě baví. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Není to skvělé? Přispíváš k dobré náladě samotného fantoma! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky