Fantom z Japonska živě

Bohužel příliš pozdě jsem se dozvěděla, že se bude dát živě sledovat Ramin Karimloo a Sierra Boggess z jejich prezentace Fantoma 25 z Japonska. Tak už nemělo cenu o tom informovat předem, ale tak informuji teď, když jsem se na to právě dodívala. (:D)
Našeho času v pět ráno, času v Anglii ve čtyři se na půlhodiny dalo sledovat, jak Ramierra zpívá titulní píseň The Phantom of the Opera, potom následovala série rozhovorů a...já to nechápu, ti dva té japonštině snad rozuměli...nebo prázdná místa rozhovoru prokládali čím je zrovna napadlo, ale to se mi moc nezdá. Každopádně působilo zajímavě, ta směs angličtiny a japonštiny. :)
Přenos se mi asi každých pět minut sekal, ale měla jsem štěstí, když zpívali tak se mi to neseklo. :D
Narychlo jsem alespoň během focení na závěr udělala jeden screen. :)

Komentáře

  1. Neříkej mi, že jsi v pět ráno seděla u pc a čučela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Aha... Možná jsem to trošku tušila :D
    Na tohle se mám moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Když jde o Ramierru, je mi jedno jak moc se mám ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teď se na mě budeš dívat skrz prsty, že jsem o tom přenosu věděla a stejně jsem chrupkala, co? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hmpf! To já bych teda nedokázala spát s vědomím, že někde právě zpívá Ramin! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty toho asi moc nenaspíš, co? :D

    OdpovědětVymazat
  7. To máme večery v divadle, potom semtam nějaké vystoupení na takovéhle akci, občas turné, Sheytoons...
    Jak vydržíš nespát? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Musíš vypadat jako ty kreslené postavičky, co jim víčka drží sirky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů. To jsem  já, ano ano. :D

    OdpovědětVymazat
  10. No vida, konečně mám alespoň nějakou představu, jak doopravdy vypadáš :D

    OdpovědětVymazat
  11. Uhm. To je milá představa. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky