Ramin Karimloo a Sierra Boggess v Japonsku

Herci z 25. výročí Fantoma Opery Ramin Karimloo (Fantom) a Sierra Boggess (Christine) dorazili do Tokya, kde reprezentují FO.
V doprovodu Sierry samozřejmě nesměl chybět její snoubenec Tam Mutu.
Podle ohlasů těhle tří je v Tokyu sice chladno, ale je to velmi krásné město a dostalo se jim vřelého přijetí. Lidé tam jsou přátelští a milí.
Dnes za sebou měli maraton rozhovorů a Ramin se nechal slyšet, že dělání rozhovorů se Sierrou je ta nejvtipnější věc na světě.
Ti dva si spolu též zazpívali titulní píseň v jedné televizní stanici, tak doufejme, že se to nějak brzy dostane i k nám. :)

Komentáře

  1. Já bych přeformulovala konec - "Tak doufejme, že se ONI jednou dostanou k nám." :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, to je pech, že takových Lotte není víc, takhle si o Raminovi v Praze můžu nechat zdát :-(

    OdpovědětVymazat
  3. To je geniální nápad, drahá kolegyně! :D

    OdpovědětVymazat
  4. No prosím, i pochválit už se umíš!
    Tady má práce skončila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ó, děkuji, dost už té chvály, budu se červenat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bude ti to ladit s tou růží! :D

    OdpovědětVymazat
  7. A až zčernám, tak s tím pozadím... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, dokonalost sama, jdu si koupit černou barvu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem se zmínila, že bys ke svému blogu víc ladila, kdybys byla modřejší? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám si dát vlasy na modro? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mám se stát tím modrým člověkem z Avatara? :D

    OdpovědětVymazat
  12. To bys musela troku vyrůst :D (teda, nevím, kolik měříš, ale předpokládám, že tři metry to nebudou :D)
    No dobře, vlasy budou prozatím stačit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem strašně prťavá, to by mi dalo zabrat...:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky