Musím to sem dát. Musím. Welcome to Lotteland

Neuvěřitelné. Tohle je má rubrika, můj Lotteland, takže dávám stranou nějakou serióznost, o kterou se pokouším v jiných rubrikách (psst, vím že často neúspěšně). Ale. RAMINNATOČILFILM!
RAMINNATOČILFILM!
.....
Dobře, znovu. Ramin natočil film, "short film" takže asi nečekejme žádný dvouhodinový film. A já našla sérii úžasných deštivých animací které sem musím dát. Welcome to Lotteland.
Fantom má podzemí Opery Garnier. Pan Y má Phantasmu. Lotte má Lotteland. Ještě divnější místo než Phantasma.







^^ Cute man.

Komentáře

  1. [smajlik chytajici se za hlavu] :o))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. *Smajlík krčící rameny* :D

    OdpovědětVymazat
  3. -smajlík, který už se přestává čemukoliv divit- :D :D
    Někde jsem dřív četla, že se chystá něco natáčet, ale nekoumala jsem, co to bude. Je ten filmík k sehnání? Našla jsem i nějaký jiný, ale nemůžu o něm  nic víc zjistit... (Stejně tak se mi nepovedlo sehnat film s Hadleym)

    OdpovědětVymazat
  4. (Jen mi tu občas přijdou na jazyk Gustíkova slova: "WHAT is this place?" :D :D)

    OdpovědětVymazat
  5. *další krčení ramen*
    Jéé, asi myslíš ten short horror film, že? On je tam i ve sprše, uííí. *fangirling* :D
    Aby jsi taky jako Gustík nedopadla....mám na mysli to ječení a utíkání pryč. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ojé, říkala jsem si - když jsem na to koukala - že jsi musela být z té scény celá vedle :D
    Já bych byla ráda Gustíkem! Měla bych pruhované tričko a hrací skříňku... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, to bylo fajn. Nebo ta v té posteli. :D
    Ale on už nemá pruhy! V Austrálii mu je nenechaly :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nemá pruhy? Tak to už nechci být Gustíkem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aha. Takže my se tu bavíme o desetiletém klukovi, který stovky kilometrů od domova přišel o maminku a zjistil, že jeho tatínek není jeho tatínek, ale to všechno je šumafuk, až ve chvíli, kdy je mu zabaveno pruhované tričko a já odmítám být touto postavou, prohlásíme: Chudák Gustík :D

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak. A nejsem to já, kdo je ta necitlivá :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi ho odkopla jen kvůli tričku! Jedeš v tom taky! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho neodkopla, já jsem jen přestala pociťovat touhu být desetiletým klukem! :D

    OdpovědětVymazat
  13. To teda není! Já v tom prsty nemám, zalez, potvoro! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nezalezu, neboť pravdu dím! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tva pravda pouhou šalbou jest, nešťastnice! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky