Colm Wilkinson, Frances Ruffelle jako obsazení Les Mis filmu

Světoznámý muzikál Bídníci, který se dokonce znovu po letech dostane i zpět k nám do ČR nesmí za svým největším muzikálovým "sokem" ve všech udílení cen divadelního světa - Fantomem Opery zůstávat pozadu a i on dostane svoji filmovou podobu.
Stejně jako i u Fantoma bude obsazení téměř nemuzikálové. Zveřejněné obsazení je následující.

Jean Valjean - Hugh Jackman
Javert - Russel Crowe
Fantina - Anne Hathaway
Marius - Eddie Redmayne
Cosetta - Amanda Seyfried
Eponina - Taylor Swift
Enjolras - Aaron Tveit
Madame Thénardier - Helen Bonham Carter
Thénardier - Sacha Baron

Jak vidíme, obsazení zatím žádné předchozí zkušenosti s Bídníky nemá a proto se režisér pro zbytek obsazení rozhodl vybrat osvědčené muzikálové star. Jako biskupa Myriela uvidíme Colma Wilkinsona, což je originální Jean Valjean a jako jednu z 'lovely ladies' Frances Rufelle která byla Eponina.

Komentáře

  1. Četla jsem, že třeba s tou Eponinou to ještě není úplně jisté...
    Týjo, určo bude tenhle film v u nás v kinech, jup jup jupííí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt? Já to četla jako hotovku...O.o :D
    Raduju se s tebou! :D
    A vydýchávám článek od Christine....:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem četla jeden článek, na který mě upozornil facebook, psali tam jen nějaké obsazení a ke zbytku dodali, že ještě není jisté.
    Chich. Já se smála, když jsem si představila tvou reakci :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé...
    Co sis představovala? Jak se hryžu do ruky, abych neječela, protože rodiče už spali? Jak z toho nemůžu usnout? Správně. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, vedle toho jsem předpokládala, že tě tu nějakou dobu neuvidím, protože zřejmě mrštíš počítačem proti zdi, ale to se zřejmě nakonec nestalo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Někde jsem viděla video, jak chlapík pěstí úplně naskrz jednou ranou vymlátil monitor. Silně jsem o tom uvažovala. :D

    OdpovědětVymazat
  7. A to si nic neudělal? :-O
    Ježíškunakřížku, hlavně žes to nakonec neudělala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ze se tesim na Hugha Jackmana (s obavami, zeano) i na Anne Hathaway uz jsem psala. Nevite jak zpiva Russel Crowe? A Borat?

    OdpovědětVymazat
  9. To nevím, na to to video moc rychle skončilo. :DHmm, to nevím, zpívat jsem je neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  10. Ani já ne, nechám se překvapit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky