Vždycky přece musí někdo chybět

Obávám se, že s tím přicházím lehce s křížkem po funuse, já vím, ale jdu s už s dalším důkazem toho, že Angličané prostě nejsou takoví suchaři, jak se o nich říká.
24. prosince 2011, tedy na Vánoce se stala význačná věc (kromě Vánoc). Po spoustě letech se obsazení Fantoma sešlo úplně kompletní a nikdo nechyběl. Trochu mě zarazilo, když jsem to četla, že tam mají takovou volnou docházku. :D
Protože bílý, nepopsaný list s chybějícími členy dráždil jako rudá býka, "balet girls" upravily si ho po svém s heslem, vždycky někdo musí chybět.
Jak tedy vypadalo vánoční obsazení v Her Majesty's Theatre?

Komentáře

  1. Fantom s plnovousem, Raoul s rudým nosem a parohama, Ježíšek, co si střihnul Meg... Dokonalost sama :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jaká škoda, že jsem to neviděla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Něco mi říká, že to byl opravdu výjimečný večer... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pravdaže. Málokdy se stane, aby Music of the Night byla místo "...help me make the music of the niiiiiiiiiiiiiiiiiight" ukončená "hohoho!" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. a po jezeře na saních, kam se kvůli pytlům s dárky Christine skoro nevejde :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D Ale vážně by ta vánoční verze nebyla špatná! Třeba ta scéna na střeše - Christine s Raoulem, totiž Rudolfem, dozpívají, když v tom vyšplhá k Apollónově lyře fantom a při provolávání: "Hohohó, veselé Vánoce!" sype na jeviště sníh :D

    OdpovědětVymazat
  7. Právě jsi spáchala atentát na Lotte! :<
    Já zrovna pila, když jsem to četla a následujících 5 minut jsem se dusila. :D Ale jinak dobrá představa. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Chápu to správně, že jde o nepovedený atentát? Sakryš, já mám pech! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Stydím!
    Počkat, nestydím!
    O jednom nepodařeném atentátu jsem psala seminárku, díky němu si Napoleon III. uvědomil, že Paříž potřebuje nové operní divadlo. Tak, jsem zvědavá, na co díky němu přijdeš ty :D

    OdpovědětVymazat
  10. Že by měl ve Fantomovi hrát Rudolf? O.o :D

    OdpovědětVymazat
  11. Diagnóza: chvilkové zatmění v důsledku pěti minut bez přísunu kyslíku k mozku. Což je ale docela v pohodě, technicky vzato by tohle normální člověk nepřežil :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tvé diagnózy jsou jako vždy dokonalé! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Co kdybych byla místo fantomoložky doktorkou? Možná plastickou chiruržkou, mohla bych pak uklidňovat pacienty po nepovedené operaci: Ale notak, mladá paní, Erik taky neměl nos a stejně žil! :D

    OdpovědětVymazat
  14. No klidně ale já k tobě nikdy nepůjdu. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Třeba by ti to slušelo, jen to zkus, změna je život! :D

    OdpovědětVymazat
  16. A pak budu muset bydlet ve sklepě! Jenže já neumím skládat hudbu! :D

    OdpovědětVymazat
  17. To máš, holka, pech :D Taky nepředpokládám, že tě nechají bydlet ve sklepě Národního nebo Státní opery :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych raději Her Majesty's. :D

    OdpovědětVymazat
  19. To máš trošku nepraktické na dojíždění, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Však bez nosu bych nedojížděla, bych se tam usadila trvale. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Myslíš, že tam mají dostatečně temný sklep, abys je neděsila? Přece jenom žijeme v době žárovek a zářivek :D

    OdpovědětVymazat
  22. Musím doufat, že ano. :D Je to hodně stará budova, tak co by ne. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já ti nevím, v jednom článku jsem četla, že ani podzemí Opery není to, co bývalo, takže těžko říct, jaké to je pod Her Majesty's :D
    Mimochodem, zadávat adresu tvého blogu ve škole, kde si ji prohléžeč nepamatuje, je za trest :D

    OdpovědětVymazat
  24. U vás si ji prohlížeč nepamatuje? :D Já když zadám do toho okýnka na svém školním počítači písmenko b, tak mi vyjedeš jako první. :D

    OdpovědětVymazat
  25. No, on je problém v tom, že sice máme každý svůj účet, ale pokaždé se dostanu na jiný počítač, svůj jsem měla jen do minulého roku, to jsme měli informatiku, ale teď chodím jen do veřejné počítačovny a tam jsem tuhle adresu zatím naučila jen dva počítače :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak je časem naučíš všechny a bude po problému. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Fajn, zítra o polední pauze povyhazuju všechny studentíky a budu školit :D

    OdpovědětVymazat
  28. Je to kruté, ale nutné. Co bych neudělala pro vzdělání našich počítačů? :D

    OdpovědětVymazat
  29. No jistě, přece ty ubohé počítače nenecháš v nevědomosti! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Přesně tak! Když se to vezme kolem a kolem, které jiné počítače by měly znát tvou adresu než ty ve vzdělávácím ústavu? :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ano, ano. Vzdělávání se odjakživa patří do školy. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Žejo! A když se to nedaří na studentech, zkusíme to na počítačích :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky