Ramin Karimloo zveřejnil datum vydání jeho solo alba

Sony Music vyustí do oběhu album na Olivier Award nominovaného Ramina Karimloo nazvané prostě 'Ramin' 5. března t. r.
Album bude obsahovat jeho vlastní písně, muzikálové skladby a nový materiál od Ryana Teddera (autora písně "Bleeding Love" od Leony Lewis).
Ramin si ztvárnil jako první na světě roli Fantoma v muzikálu Love Never Dies. Do této role se vrátil pro 25. výročí Fantoma Opery v londýnské Royal Albert Hall. Současně hraje Jeana Valjeana v Bídnících. Na jeho kontě jsou i takové muzikály jako Pirates of Penzance, Jesus Christ Superstar a Miss Saigon.
Album by podle všeho zatím mělo vypadat následovně:




1. Show Me Light
2. Coming Home
3. Till I Hear You Sing
4. Broken Home
5. Guiding Light
6. Human Heart
7. Constant Angel
8. Music of the Night
9. Eyes of a Child
10. Inside My World
11. Everything I Do (I Do It For You)
12 Cathedrals

Komentáře

  1. aneb co Lotte (a BJ taky :D) jednoduše musí mít :D (fůra LEROUXŮ a Déček :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Vratil se do role Fantoma v LND, to jakoze "dojizdi" do Australie? :)..

    OdpovědětVymazat
  3. To v tom článku nikde nemám....O.o

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle jsem pochopila vetu: "Ramin si ztvárnil jako první na světě roli Fantoma v muzikálu Love Never Dies. Do této role se vrátil pro 25. výročí Fantoma Opery v londýnské Royal Albert Hall."Aha, prehlidla jsem slovo "pro" a v hlavne zamenila za "k".. tak pardon :)..

    OdpovědětVymazat
  5. Ale nebylo by to špatné, kdyby na to natáčení dojížděl, none? :))

    OdpovědětVymazat
  6. chci říct na natáčení LND, předtím

    OdpovědětVymazat
  7. Nebylo, třetí muzikálové DVD s Raminem by se hodilo. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak brnknem do Austrálie a oni to přetočej a bude to :D

    OdpovědětVymazat
  9. A hned potom začnou sloni létat a já se pohrnu do divadla na Kleopatru. Jo, to bude fajn, moc fajn! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je ve stejná den kdy Ramin přijede do Prahy, žee? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ne, to je dva dny předtím, až pojede Ramin do Prahy, poznáš to podle toho, že nám nejdřív napíše, kdy máme čas jít na zmrzku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Akorát si nejsem jistá, jestli půjdu. Přece jenom jíst zmrzlinu v téhle zimě, to je mi nápad! :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych šla, i kdyby byla sněhová bouře. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jo, to je pech. Myslím, že když napíšu, že na zmrzku nejdu, Raminův výlet do Čech se ruší :D

    OdpovědětVymazat
  15. A jestli je Ramin opravdu jasnovidec, pak ho tu ani nečekejme (a o co, že je to pravda! :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Aspoň...uch, ehm...si nebudeme kazit zuby.

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně, dlabme na Ramina, zdravý chrup je důležitější. Víš ty co? Místo té zmrzky si půjdeme spolu koupit ústní vodu, nebude to úžasné dobrodružství? :D

    OdpovědětVymazat
  18. ...._._
    Místo Ramina ústní vodu...._._
    ....._._

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé, none? Pak mu napíšeme, jakou jsme si koupily, chceš? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jojo, taky brečím radostí, když si to představím! Už dlouho jsem s nikým nebyla kupovat ústní vodu... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Teď nevím, jestli jsi takový ignorant, nebo se v tom prostě jen tak vyžíváš? :D

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkně děkuju, ať si vyberu kteroukoliv možnost, cítím se uražená :-/

    OdpovědětVymazat
  23. No promiň, ale ty jsi mě prostě týrala! :D

    OdpovědětVymazat
  24. A přitom musí být každému jasné, že jsem ti předkládala zcela nevinný návrh :D

    OdpovědětVymazat
  25. Musíš uznat, že tohle zní trochu mákle :D

    OdpovědětVymazat
  26. Měla by sis konečně přiznat, že všechno tady je značně máklé. WTL!

    OdpovědětVymazat
  27. Jupíjej! Jen já tu nejsem máklá, já jsem jenom vzducholóď! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Jak jsem mohla zapomenout -.-'

    OdpovědětVymazat
  29. Z toho si nic nedělej, jen málokdo si to zcela uvědomuje. Není to podivuhodné?:D

    OdpovědětVymazat
  30. To je. Vzhledem k tomu, že vzducholoď to už je něco! :'D

    OdpovědětVymazat
  31. Pořádné NĚCO!
    Lidé by si nás měli vážit, moc nás není :D

    OdpovědětVymazat
  32. Však oni to časem doufejme ocení ;D

    OdpovědětVymazat
  33. Nojo, ale abychom nebyly oceněny až po své smrti, to z toho člověk moc nemá :-/ .D

    OdpovědětVymazat
  34. Budeme se svými úspěchy holt kochat z nebe...
    To je morbidní, ale třeba tou dobou se s námi dolů bude koukat i Ramin. xDDD

    OdpovědětVymazat
  35. To myslíš vážně? My se tu bavíme o době, kdy budeme po smrti a tebe nenapadne nic lepšího než dodat, že bude po smrti i RAMIN???? :D

    OdpovědětVymazat
  36. No...červenám se, ale je to tak. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Jak myslíš, že budeme - a on bude - vypadat, až budeme sedět na obláčku (popřípadě se za pronásledování a internetové špehování nevinného zpěváka vařit v kotli)?

    OdpovědětVymazat
  38. Eh, ptala jsem se i na nás, ne jen na tu osobu, tak jako tak je třeba si uvědomit, že jestli budeme mít trochu štěstí, odejdeme z tohohle světa v pokročilém věku, tak by mě zajímalo, na kolik budu tam nahoře vypadat :D

    OdpovědětVymazat
  39. Však my taky budeme vypadat perfektně. :D

    OdpovědětVymazat
  40. Joj, to je fajn :D Určitě budu vypadat tak na dvacet, víc ne, budu děsná fešanda a budu na obláčku sedět s manželem a tomu manželovi řeknu: "Hadley, drahoušku, támhle na tom druhém obláčku, to je Lotte!" a on na to "Opravdu? To je ta slečna, co tak pálila za Raminem? Noné, tak rád bych je seznámil, škoda jen, že za svlékání se na veřejnosti chodí lidé do pekla!"
    :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  41. Jsi zlá :( a trpíš hadleyózou :P a teď s tebou nebudu mluvit! ....

    OdpovědětVymazat
  42. Jenom si to ujasněme. Nemluvíš se mnou, protože: (vyberte z následujících možností)
    a) trpím ÚDAJNĚ hadleyózou
    b) vím, kam po smrti přijdou zlobiví kluci
    c) plánuju sedět se svým manželem na jiném obláčku než ty
    d) budu mít manžela velmi laskavého a milého (který nemůže za to, že se jeho kamarád v mládí svlíkal, kde mohl)
    e) ani jedna z uvedených možností nevystihuje podstatu toho, proč se mnou nemluvíš
    Na odpověď zbývá 10, 9, ... :D

    OdpovědětVymazat
  43. Protože mi všechno zkazíš!
    a) pokud plánuješ manželství s Hadleym, je to hadleyóza
    b) Ramin není zlobivý kluk! Ramin je very hot kluk!
    c) Seď si kde chceš!
    d) Hadley se stejně ožení s tou svojí Rněco :D

    OdpovědětVymazat
  44. Nechcete raději použít nápovědu publika? :D
    a) to není hadleyóza, to je jen... Osud! :D
    b) definuj sousloví "very hot" :D
    c) taky že budu!
    d) ale prosím tě! Co by z Rozamundy měl, až já budu mladá šťabajzna, ona už si bude stěžovat nízký důchod! :D
    e) to ani neoceníš, že jsme tě s manželem chtěli Raminovi představit? :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  45. Publikum tě už vypískalo a odešlo. Taky má radši Ramina, co naděláš...:D
    a) To je hadleyóza jako vyšitá. Plánování si manželství, to už je velká věc!
    b) Very sexy and he knows it! :D
    c) Fajn!
    d) Obávám se, že on si na nedostatek peněz fakt stěžovat nebude! :P
    e) Nic oceňovat nebudu. A víš proč? No hádej...nemám tě totiž ráda. :D

    OdpovědětVymazat
  46. Tak heleď! Publikum má rádo i mého m... chci říct Hadleyho - a mě taky, takže kušuj, Ramin není jediná star na světě :P
    a!
    a) kdyby nebyla Mandy, myslím, že bys s tím plánováním nebyla pozadu :D
    b) brrrr! :D (nemám, nemám a nemám tu "písničku" ráda :D)
    c) Raoul? :D
    d) co o to, nejde o peníze, jde o věk! Ona je o... no, o hodně starší než já! :D
    e) Co jsem komu udělala? :-/

    OdpovědětVymazat
  47. No a co? Hadley má zase svoji Rněco! Nedávno jsem viděla jejich líbající fotku! :D
    a) To nemůžeš vědět! :P
    b) Já taky ne, ale hodí se. :D
    c) Neškrť mě! :<
    d) A co na tom...? :D
    e) Víš co? Rozčiluješ mě, jak mi nastiňuješ budoucnost, která je pro tebe ta nejlepší, ale pro mě ta nejhorší. :D Proč jako sakra kvůli drobnému striptýzu Ramin nemůže sedět na obláčku? :< :D

    OdpovědětVymazat
  48. Trhni si nohou s líbací fotkou, já to nechci slyšet! :D
    a) vážně ne? Prosím tě! :D
    b) To je fakt... :D
    c) ... achjo :-/ :D
    d) Co na tom? Rosamunda bude šedivá a vrásčitá, ale já budu pořád fešanda - a je jasné, že on, jelikož bude fešák pořád, nějakou ježibabu nepotřebuje :D
    e) Jéžiš, pro mě za mě, ať si má obláček, ale někde níž. A víš ty co? To je nespravedlivý, to by pak musela mít obláček i Mandy a jelikož jsem hodná, chtěla jsem tě toho ušetřit, ale ty ne! :-/

    OdpovědětVymazat
  49. Náhodou, oba jsou tam moc hezky! :D
    a) Nemůžeš si být ničím jistá, none? :D
    b) ...:D
    c) Smůla :D
    d) Když nemůže být napořád fešák Ramin, Hadley už vůbec! :D
    e) RAMIN NEBUDE MÍT OBLÁČEK NÍŽ, NA TO TEDA SAKRA ZAPOMEŇ! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ale já o té fotce nechci ani slyšéééét :'(
    a) nemůžu si být jistá, jestli mě nepřejede autobus, jestli udělám vysokou nebo jestli nakonec budu mít obláček, ale tímhle si jsem jistá jako že se BJ jmenuju! :D
    d) Já neřekla, že nemůže ýt fešák, jen jsem si říkala, že bude-li mít štěstí, zemře poněkud starý a kdyby se dostal na obláček takhle zestárlý...
    Tak jako tak to není Hadleyho případ :D
    e) Dobrá tedy. Bude mít obláček nade všemi a každé ráno v pět vezme trubku, zatroubí budíček a řekne: "Lidé, vzhlédněte k výšinám a pohleďte na mne a mou manželku Mandy!" (znáš Rrrrr!? "Znáte moji ženu?"-"Jo, šéfe!"-"Pěkná, co?"-!Jo, šéfe!" :D)

    OdpovědětVymazat
  51. Proč, Hadley se tam hezky směje. :D
    a) Proč? Pořád nevíš, jestli nejsem kamioňák. :D
    b) Takže jsi to v podstatě řekla...
    e) A proč bychom se jako měli dívat na Mandy? :D

    OdpovědětVymazat
  52. To mi teda vysvětli, jak se může smát, když je to líbací fotka? :D (A jasně, žese hezky směje, Je to Hadley! :D)
    a) v tom případě bys neuvažoval(a) o svatbě, ale o registrovaném partnerství. co je v tom za rozdíl? :D
    e) A proč ne? Je to přece jeho žena! :D

    OdpovědětVymazat
  53. To byla série fotek! Líbací, už jen napůl líbací a napůl smací a čistě smací :D
    a) Ježiš! :D
    e) Grrrrr!

    OdpovědětVymazat
  54. Série fotek! Mě omejou! :-/ Ty mě vážně nemáš ráda!
    a) No co, možné to je :D
    e) Copak? :D

    OdpovědětVymazat
  55. Chichich :D
    a) -Nádech, výdech, klid Lotte, klid-
    e) To samé co výše.- A pak se div, že tě nemám ráda...:D

    OdpovědětVymazat
  56. No prosím! Jedovatý ježibabí smích! :-/
    a) no co, i kamioňák může mít jemnou duši a toužit po lásce!
    e) netuším, co ti na té Mandy tolik vadí... Kdyby měla aspoň tak praštěné jméno jako Rosamuda, ale to ona nemá!
    No ale já se divím! Vždyť já ti nic nedělám!
    Nejdražší Lotte, míním se odebrat na lože, v této debatě budeme pokračovat zítra. Krásnou dobrou noc! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ovládej se, prosím tě. :D
    a) Ale já fakt nejsem kamioňák. :D
    e) Vždyť jsi psala, že se ti Mandy nelíbí :D
    Nic mi neděláš? Doháníš mě k šílenství, ale slečna mi nic nedělá! :D
    No, tak dobrou noc. ;)

    OdpovědětVymazat
  58. Kdybych se neovládala, vypadalo by to ještě trošku jinak :D
    a) přesně to by říkal kamioňák taky! :D
    b) No nelíbí, ale že bych kvůli níc vydávala zvířecí zvuky jako "grrr!", to ne :D
    No a slečna Lotte mi zas předkládá líbací fotky... ani to jméno v téhle souvislosti nevyslobím! :D
    Nuž dobrou, dobrou noc. To loučení tak sladkobolné jest, že bych to svéé přání - tu dobrou noc - říkala až do svítání. (Teda myslím, že to tak nějak Julie Romeovi říkala :D)

    OdpovědětVymazat
  59. Vážně? No to si nedovedu představit. :D
    a) Už mě zase rozčiluješ :< :D
    b) Protože máš hadleyózu, takže je ti nějaká Mandy ukradená, to je jasné. :D

    OdpovědětVymazat
  60. a) Tak si to vem, kdybys byla kamioňák, přiznala bys to? :D
    b) Grrrr! :D

    OdpovědětVymazat
  61. a) Jasně! :D
    b) Jé, tak teď mě mateš, s tím grrr. :D To dělají, jak jsi mi diagnostikovala lidé s karimloozou, snad to nechytáš? :D

    OdpovědětVymazat
  62. a) Takže jsi kamioňák? :D
    b) Občas se některé příznaky přenáší, aniž by člověk trpěl tou danou nemocí. Třeba když vedle tebe někdo kýchá, taky kýcháš, i když rýmu nemáš :D

    OdpovědětVymazat
  63. a) Ne! :D
    b) To ale neplatí u karimloozy! :D

    OdpovědětVymazat
  64. a) !!! :D (možná ne kamioňák, třeba jsi hospodký nebo baleťák :D)
    b) Chceš mi naznačit, že trpím karimloozou? Achjo, já nešťastnice, myslela jsem, že mě už přešla! :D

    OdpovědětVymazat
  65. a) Proč bych měla být kluk, porád?!  :D
    b) Karimlooza se ale člověka drží jako klíště! :D

    OdpovědětVymazat
  66. a) No fajn, tak jsi hospodská, no. Taková Thénardierka :D
    b) Mě se držela a pěkně se mnou mávala, ale myslím, že už částečně (z větší části) přešla. Akorát nechápu, proč se mi o Raminovi opakovaně zdá :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  67. a) Aby jsi ty nebyla Cosetta! Gr. :D
    b) Zajímavé! Co se ti o něm zdá? :D

    OdpovědětVymazat
  68. a) Pche! No a co, Cosseta byla u Thénardierů do sedmi let, to už mám dávno za sebou, teď už jen čekat na Maria... Jéj, nehrál Ramin v minulosti Maria? A Hadley taky! Jup jup jupííí! :D
    b) Chich... :D Tak různě. Nejdřív mi poslal dopis v češtině, kde psal o sobě jako takovém, byl to sáhodlouhý a velmi milý dopis, potom jsme byli spolu v Londýně, dneska byl dokonce i u nás ve škole, tvrdil, že aby prosadili Sheytoons, vysílají občas ve vlastním rádiu - a z nějakého důvodu měli sídlo zrovna u nás. Něco kafral do počítače a já jsem tam byla s ním a tak jsme si povídali a tak... O:) :D A byl tam i Hadley, ale ten se jenom mihnul a navíc si nepamatuju, že bych mu viděla nějak víc do obličeje, není to zvláštní? O něm se mi vlastně nezdálo nikdy...

    OdpovědětVymazat
  69. a) Jo, ale kde máš Valjeana? Nikde...takže pořád tvrdneš v hostinci! :P :D
    b) Fí! To jsou dobré sny! :D Proč já musím být ve snech žhářem, to nechápu...:D

    OdpovědětVymazat
  70. a) Já nemám Valjeana, ty nemáš Thénardiera ani dvě dcery, takže je to fifty fifty :D
    b) To je podle povahy... :D

    OdpovědětVymazat
  71. a) Ach jo..:D
    b) Pf, odkdy jsi odborníkem na podvědomí? :D

    OdpovědětVymazat
  72. Já ti nevím, to přišlo tak samo. Jsem odborníkem přes lexikologii, fantomologii, dokonce občas jasnovidkyně, tak do bych nekafrala do podvědomí? :D

    OdpovědětVymazat
  73. Ty aby jsi nekafrala do všeho. :D

    OdpovědětVymazat
  74. To se musí, jsem takový Ferda Mravenec, práce všeho druhu :D

    OdpovědětVymazat
  75. Trhni si nohou, stejnak jsem Beruška :P :D

    OdpovědětVymazat
  76. Kde máš pudřenku? :D Cha, šlohla jsem ti ji! :D

    OdpovědětVymazat
  77. Ty... ty... loupežnice!
    Pomooooc, ona mě okradla!
    Pomooooc, je tu nějaký policista?
    Je tu nějaký francouzský policista?
    Nějaký policejní inspektor?
    Nějaký policejní inpektor, co se jmenuje třeba Javert? :D

    OdpovědětVymazat
  78. Já jsem starostkou tohoto města, nade mnou nemá pravomoc! :D

    OdpovědětVymazat
  79. Pcha! Jean Valjean byl taky starosta a k čemu mu to bylo? :D

    OdpovědětVymazat
  80. Já nebyla 19 let v base! :D Já tolik let ani nejsem na světě! :D

    OdpovědětVymazat
  81. No však on v tvém věku taky na galejích nebyl! :D
    A šel tam proto, že ukradl chleba, tak proč si myslíš, že bys ty neměla, když jsi mi ukradla pudřenku, zavraždila mě, pak mi zabila syna a toho zabitého syna z nepochopitelných důvodů unesla? :D

    OdpovědětVymazat
  82. Jéžiš! Já snad budu muset picnout i Javerta...-.-

    OdpovědětVymazat
  83. Ty si zahráváš! Jean Valjean se napravil, ale ty už jsi dávno propadla peklu! :D

    OdpovědětVymazat
  84. No, něco podobného :D
    (Původně jsem se pokládala za hlas tvého svědomí, ale... :D)

    OdpovědětVymazat
  85. Svědomí? To nezkoušej, to nevedu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky