Simon Bailey znovu jako Raoul de Chagny

Jak víme, v březnu tohoto roku se uskuteční tour Fantoma Opery po Anglii. V předchozím článku na toto téma jsem zveřejnila obsazení Fantomů a Christine (John Owen-Jones, Earl Carpenter, Katie Hall) s tím, že zbytek je prozatím tajemstvím. Ačkoliv je ta informace zastaralá (kaju se, ale nějak jsem o tom zapomněla udělat článek -.-') tak se zveřejnilo, že Raoulem v této tour bude Simon Bailey, který Raoula hrál v Her Majesty's Theatre v Londýně po boku Ramina Karimloo a Giny Beck (mimo jiné). Hodně phanouškům se jako Raoul mohl dost zafixovat, díky upoutávkám na Fantoma z roku 2008, které dodnes používají do všech trailerů a tak dále...
Mimo Raoula má na kontě i roli v Bídnících - Enjolrase a bedlivý čtenář mého blogu si ho dozajista pamatuje i jako člena tour West End Stars in Concert v Řecku.



Krásné video s patronkou blogu (hehe :D) Ginou Beck z Opery Garnier. Opravdu, to je ona Fantomova Opera, žádné studio. :)

Komentáře

  1. Bedliví čtenář si říkal, že je mu "ten chlap" odněkud povědomý :D
    Noné, vždyť to je Velké schodičtě Garnierovy Opery! :-O
    Existuje takhle celý Fantom?
    Zvláštní, normálně se k FO Opera mo nehlásí...

    OdpovědětVymazat
  2. ...:D No, lepší než nic. :D
    Ne, takhle je jenom All I Ask Of You, škoda...
    Hmm, asi sir Webber vytáhnul peněženku, nebo nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Věčná škoda, to by bylo superhustý! :D
    Heleď, víš, na co jsem přišla? Že můžeme být rádi za blbečka Butlera (Christine, jestli tohle čteš, neber si to osobně :D), prý o roli fantoma usiloval třeba Travolta nebo Antonio Banderas :D :D :D
    Věděla jsi, že blbeček Butler ani Emmy Otevřená Papule neviděli FO, než se to natočilo? Barbaří!

    OdpovědětVymazat
  4. Hadley je lepsi ;o))))).. Ovsem ten prostor opery je fakt sila..Travolta jako Fantom?... hm, zajimava myslenka..
    Doufejme, ze herci z Bidniku se pred natacenim filmu podivaji na muzikal :o)..

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to jsem potřebovala slyšet! Chtěla jsem to říct, ale potřebovala jsem, aby s tím začal někdo, koho Lotte nepodezírá, že trpí hadleyózou :D :D
    Když si vezmu Pomádu neba Hairspray a ... né, to by byla legrace, Travolta fantomem :D

    OdpovědětVymazat
  6. To, jak si na to čekala jako na spásu moji teorii s hadleyózou jen podporuje. :D
    Simon je náhodou dobrý, ale také ho mám v LOTTEžebříčku až pod Hadleym. :):D

    OdpovědětVymazat
  7. Tady je to prostredi stale vice infekcni!... pomoooc :D...

    OdpovědětVymazat
  8. Ellanor, to už ani nemá cenu odsaď utíkat, brzy v tom budeš taky až po uši a nepomůže ti ani celý špitál doktorů :D
    Ale noták, Lotte! Sama říkáš, že je Hadley lepší, ale co bys řekla, kdybych s touhle myšlenkou přišla já, hm? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ellanor, obávám se, že už tě nic nezachrání. :D
    No jo, ale to je poprvé co já s něčím takovým přišla. Ty Hadleyho prosazuješ pořád. :D

    OdpovědětVymazat
  10. To není pravda!
    Tuhle jsem řekla, že má Ramin pěkné oči!
    A Hadleyho nemám na krku! (Ale to je hlavně proto, že mi to přijde hloupé. Mám takový zvláštní pocit, že... já nevím co, prostě je mi hloupé i hledat jeho fotky na netu :D)
    A někdo ho prosazovat musí, když ty tu pořád protěžuješ Ramina! :P :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jéj, teď mi to došlo! Koukala jsem na to video podruhé a pořád si říkám, sakryš, já znám i tu slečnu! A až pak jsem si všimla toho dovětku pod videem - vžýdyť to je Lotte, tedy, ehm, ta tvář, kterou jsem si přiřadila k Lotte! :D
    Tak mě napadá: proč vlastně byla tahle písnička natáčená v Opeře, šlo o nějakou velkou událost nebo výročí nebo tak?

    OdpovědětVymazat
  12. Ramin má sakryš pěkné oči! A když je tak šíleně po fantomovsku vytřeští, to je něco! :D
    Tobě přijde hloupé hledat fotky Hadleyho na netu? Já hledám Raminovy fotky skoro denně. No, nevadí. :D
    Heleď ty čteš málo pozorně mé články! :D Jde mi to se Simonem pěkně, což? :D Pravdaže. :D
    Fí, víš, že nevím? :D Ale dobou, kdy ve Fantomovi hrála Gina se žádné výročí neslavilo, hmm...

    OdpovědětVymazat
  13. Takže jednoho krásného dne naklusal sir Andrew do Her Majesty's a zevelel: "Vážení, balíme, dneska hrajeme u Garniera!" :D
    No, víšco, asi je to ujeté, ale člověk má takový pocit, jako by ho ten člověk sledoval a šeptal do ucha: "Ty takhle slídíš? To jsi jedna z těch ujetých uječených fanynek? To jsem si o tobě nemyslel!" :D Ano, nemám to v kebuli v pořádku, jen to řekni! :D
    Nojo, se Simonem ti to jde fajn, ale přece jenom s Hadleym by to bylo dokonalost sama :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tri fantomacky (vcetne Christine) a tri infekcni choroby, kazda jina!.. Jeste ze ja jsem tady mezi vami uplne zdrava a pri smyslech :o)))))...BJ, podle znelky to bude nejaky porad jako "snidane s Novou" nebo "Sama doma".. to uz stoji za to, zajet si do Parize a natocit tam v kostymech pisen z FO, ne? pro takovy porad se to vyplati :o)..[13]: Zcela Ti rozumim, taky mi prijde "divne", prohlizet si jejich fanouskovske stranky.. Clovek si prijde.. no nenormalni.. nakazeny.. ze si musi davat bacha.. :o)...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je to se mnou dost vážné. Já si denně gůglím Ramina a Sierru a nic mi na tom nepřijde. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jen počkej, jednou narazíš na nějakého někoho a bude z toho láska jako trám. a nebo ne! Já na to přišla!
    Lotte, jsme zachráněné! Hádej co? Našla jsem lék na zhoubnou karimloozu, butlerózu i... ehm... hadleyózu! Musíme se vdát, až budeme mít své milované a milující manžely - jako Ellanor - budeme mít konečně protilátky!
    Jdu napsat Hadleymu, že se budu vdávat, ať koupí prstýnky :DLotte, to svědčí o jednom - nemáš svědomí :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jenomže když se vdáš za Hadleyho tak to neplatí! Navíc tě nebude chtít, protože má Rosalii! :DMě to netento...:D

    OdpovědětVymazat
  18. No a co, že to neplatí, to mě potom nebude trápit, když budu umírat samou láskou k manželovi :D
    No prosím, najednou ai jí vzpomeneš na jméno! :-/ (Zapomněla jsi, že šly s Mandy na medvědy? :D)

    OdpovědětVymazat
  19. Pch a pch! Ale ve výsledku umřeš! To už tě netento? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ne, už mě to netento. Tebe by to tento, kdybys umřela až po mnohaletém manželství s Raminem? :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ne, to by mě fááákt netento. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak vidíš! Mě to taky netento!
    A možná mě naše vzájemná láska uzdraví natolik, že zemřu až za fůůůru moc let s manželem po boku. Jéj! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mno, ja bych se k tomu teda taky vyjadrila :)..Sice je muj chlap trochu Raminovi podobny, ale kvuli tomu jsem si ho nevzala :).. Protilatky? Myslim, ze takhle to nefunguje.. Clovek je proste prasteny zas nejak jinak, i kdyz je spokojene vdany.. nevim nevim, jestli tuto metodu mohu doporucit jako univerzalni lek.. To jsi asi nechtela slyset, ze? :))..

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem doufala, že kdybychom se vdaly za někoho, koho bychom milovaly, tohleto áchání a óchání po zpěvácích kdesi za kanálem by nás přešlo, ale když to říkáš, tak nic, tak jsme ztracené :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  25. Primo jsem to nerekla, tohle je beh na dlouhou trat, tak jsem Te nechtela zarmoutit. Je mozne, ze nez se stastne vdas, muze to jeste trvat deset let :) :(.. Nicmene na ziveho roztomileho chlapa nemusis cekat tak dlouho.. staci vstat od pocitace a jit mezi lidi :o))))..

    OdpovědětVymazat
  26. Lotte, koukej přijdet do KH, půjde se na lov! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Je treba si ale polozit zasadni otazku, jako pri vsech zavislostech - zda se vubec chcete lecit :o))..

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: To je podstatný dotaz...:D

    OdpovědětVymazat
  29. No vida, nad tím jsem se ani nezamyslela... Proč se zbavovat hadleyózy, nic mi nedělá - a umřít jednou musím, není jedno, na co? :D

    OdpovědětVymazat
  30. To jsme od toho zatloukání pokročily daleko...:D

    OdpovědětVymazat
  31. ajo, já zapomněla.
    Já netrpím hadleyózou! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Co si pamatuju, ani nepapal. Mám těžký život :-/

    OdpovědětVymazat
  33. Pořád mi do něj kafráš! -.-

    OdpovědětVymazat
  34. Já? Já ti jen předpovídám budoucnost! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Nepředvídáš. Ničíš mi ji! Ale mému pohádkovému manželství s Raminem nezabráníš! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Já ti nebráním, jen ti říkám, jak to bude :D

    OdpovědětVymazat
  37. Nebude. Já a Ramin budeme mít šťastné manželství, plné hudby noci. Chichich. :D

    OdpovědětVymazat
  38. CHudák, to si spíš vem za muže CDpřehrávač :D

    OdpovědětVymazat
  39. Já myslela to, že MOTN je tak romantická, že náš život bude romantický! Čti mezi řádky! :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to si pořiď spíš Justina Biebera a balík karamelu, jestli chceš cukrouše :D

    OdpovědětVymazat
  41. Ramin je také velmi romantický, věřím tomu. :D

    OdpovědětVymazat
  42. Potetovaný jak starý námořník, bez ostychu na veřejnosti odhazuje svršky... Rozená romantická duše! :D

    OdpovědětVymazat
  43. Noaco. Tak romantickou stránku své duše projevuje trochu jinak. :D

    OdpovědětVymazat
  44. Are you sure? Are you so sure?
    (Mám tuhle část děsivě moc ráda :D)

    OdpovědětVymazat
  45. Já taky. Aha, to já vlastně všechno co zpívá Ramin. :D

    OdpovědětVymazat
  46. Pffffffffffffffffffffff.................... :D
    Pane Webber, já ji neznám!

    OdpovědětVymazat
  47. Pane Webber a proč se v tom případě sama prohlásila za mého štamgastu? :D

    OdpovědětVymazat
  48. Pane Webber, pane Webber, sire, Andrew, Ondřejíčku, Óňo! Přece bys jí nevěřl! :D

    OdpovědětVymazat
  49. Pche, Ónínek Lloyd Webberů je na mé straně :D

    OdpovědětVymazat
  50. Andrew má rád Ramina. Já mám ráda Ramina. Ty jsi na něj zlá. Je na mé straně. :D

    OdpovědětVymazat
  51. Pche, tomu sama nevěříš! Má rád Ramina? Hm, možná stejně jako toho australského pana Y :P
    JÁ jsem obdivovatelkou jeho práce, ty pouze vyzdvihuješ Ramina :P :D

    OdpovědětVymazat
  52. Já jsem taky obdivovatel jeho práce. Vždyť kdybych vyzdvihovala jen Ramina, tak bych se dívala jen na Ramina, ale já viz rubrika video týdne neposlouchám jen Ramina. :D

    OdpovědětVymazat
  53. Pffffffbllllllbžžžžžžfňňň!!!! :D
    Co namítnout teď? :D

    OdpovědětVymazat
  54. Pffff" To by se ti líbilo, "you evil woman!" :P :D

    OdpovědětVymazat
  55. Copak to, že sis taky jednou vzpomněla na Bídníky? :D

    OdpovědětVymazat
  56. Nevím, celý den si zpívám A Little Fall of Rain. Asi mám bídnikové období. :D

    OdpovědětVymazat
  57. Já to tak střídám. Co čtu Bídníky, většinou je i poslouchám, ale před dvěma dny mě zas chytlo FO-období, takže poslouchám jen a výhradně FO. A občas mám i LND-období. Každopádně když si zpívám, plácám všechno dohromady :D

    OdpovědětVymazat
  58. No to obvykle i já, ale teď v písních nemám mixovací období :D

    OdpovědětVymazat
  59. Takže jak dlouho mám ještě počítat s odpověďmi ve stylu Les Misérables? :D

    OdpovědětVymazat
  60. Já nevím, zatím to vypadá, že ještě nějakou tu chvíli jo...:D

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrá tedy, jdu študovat texty, abych nebyla za mimoně :D

    OdpovědětVymazat
  62. :D
    Asi mě nebudeš mít ráda, ale hrozně mě vytáčí Enjorlas. (Mimochodem, na Ramina popis "mladík s delšími plavými vlasy" fakt sedí :D)

    OdpovědětVymazat
  63. Proč tě jako sakra vytáčí? :D
    Mě se tohle pojetí víc líbí! :D

    OdpovědětVymazat
  64. No to je mi jasný, že se ti víc libí. Konec konců, mně se Hadley taky líbil víc než knižní G., ten má být ošklivý :D
    No, mně je totiž hrozně líto Grantaira, sice je trošičku ochmelka, ale má Enjorlase rád a byl by pro něj do ohně skočil, ale Enjorlas je na něj pořád zlý :-/

    OdpovědětVymazat
  65. :D
    Enjolras není zlý! Jen potřebuju toho ochmelku udržovat pod kontrolou! Tak! :D

    OdpovědětVymazat
  66. (Ano, opsala jsem půl knížky, abych dokázala, že je jeden z hlavních klaďasů zlý :D)

    OdpovědětVymazat
  67. Enjorlas JE zlý!
    A G. není ochmelka! :'(
    Jsi na mě zlá jako Enjorlas na Grantaira :'(
    Hugo píše (cituji:)
    "Grantaire," volal (Enjorlas), "jdi se z opice vyspat někam jinam. Zde je místo pro opojení, a ne pro opilost. Nezneuctívej barikády." (nutno poznamenat, že Grantaire nic neprovedl, právě naopak)
    Tato podrážděná slova měla na Grantaira podivný účinek. Měl pocit, jako by mu někdo do obličeje chrstl sklenici studené vody. Rázem vystřízlivěl. Posadil se, opřel se o stůl nedaleko okna, podíval se s nevýslovnou něžností na Enjorlase a řekl mu:
    "Ty víš dobře, že v tebe věřím."
    "Táhni!"
    "Nech mě tu spát."
    "Jdi spát jinam," zvolal Enjorlas.
    Ale Grantaire, stále na něho upírající něžný a kalný pohled, odpověděl:
    "Nech mě tu spát - nadosmrti."
    Enjorlas ho změřil pohrdavým pohledem:
    "Grantaire, ty nejsi schopen věřit, myslit, chtít, žít a ani zemřit."A tak bych mohla pokračovat. Chudák Grantaire. Blbec Enjorlas.Nebo tady:
    (Enjorlas poslal po malém klukovi Bossuetovi zprávu, aby přišel na pohřem Lamarqua, ale Bossuet se rozhodl, že mu na to dlabe.)
    Grantaire smutně popíjel.
    "Enjorlas mnou opovrhuje," šeptal. "Enjorlas si řekl: Joly je nemocen, Grantaire je opilý, a tak poslal pro Bossueta. Kdyby přišel pro mě, byl bych šel hned s ním. Tím hůř pro Enjorlase. Nepůjdu mu na pohřeb."Tak, ještě mi budeš vykládat, že není zlý? :P :D

    OdpovědětVymazat
  68. Není zlý, Grantaire pořád jen pije a pije. K čemu je věčně opilý týpek užitečný?

    OdpovědětVymazat
  69. Je zlý. Grantaire ale nepije tak, že by byl věčně opilý. On se prostě dostane do nálady, víc nic. A myslím, že by nepil, kdyby na něj nebyl Enjorlas takový. Vždyť on vlastně nikoho nemá - a ten, koho má rád, se k němu chová jak k psovi. No ani tak ne. A byl by užitečný, kdyby ho nechali něco dělat a nepodceňovali ho.

    OdpovědětVymazat
  70. Není zlý. Kdyby Grantaire prostě někdy zkusil taky nepít, neodháněli by ho.

    OdpovědětVymazat
  71. Ale on potřebuje, aby mu pomohli, ale to oni ne. Enjorlas je na něj vyloženě jedovatý. Chápala bych, kdyby ho poslal pryč slušně, ale...
    Prostě mi to neber, já jsem se teď Grantaira ujala a budu ho bránit :D

    OdpovědětVymazat
  72. A já zase budu bránit Enjolrase! :D A co za to Enjolras může, že je Grantaire tak neodbytný? :D

    OdpovědětVymazat
  73. No, nedá si říct a nedá! Hele, nechme toho, my se ještě strašně dohádáme :D

    OdpovědětVymazat
  74. Prý nedá! Jen chce trošku slušnosti, to je všechno!
    Máš recht, nechme toho a podejme si ruku. Stejně si nejsem jistá, jestli tu obhajuju Grantaira proti Enjorlasovi nebo Hadleyho proti Raminovi :D

    OdpovědětVymazat
  75. Jasně! Víš co, prostě si každá budeme myslet svoje, podávám přátelskou ruku a je to! :D
    Stejně si taky nejsem jistá...asi se to v našich očích již lehce stírá. :D

    OdpovědětVymazat
  76. No vida, přece se dohodneme  :D
    Měly bychom tu mít vysvětlivky:
    Enjorlas (čti: Ramin) :D

    OdpovědětVymazat
  77. Díkybohu. :D
    Jasně po lottince vysvětlivky :D

    OdpovědětVymazat
  78. No to se na mě nezlob, ale kdyby to viděl někdo nezasvěcený... :D

    OdpovědětVymazat
  79. Někdo nezasvěcený dávná zdrhnul, to neřeš :D

    OdpovědětVymazat
  80. Hm, taky si říkám, že tyhle naše debaty musí každého "normálního" člověka vyděsit :D
    Ale snaha byla...

    OdpovědětVymazat
  81. Tak jako tak si troufám tvrdit, že tvůj blog se může pyšnit jedním z nejvyšších počtů komentářů :D

    OdpovědětVymazat
  82. Jednoznačně. S návštěvností je to horší, ale pšt. :D

    OdpovědětVymazat
  83. Prosím tě, to nechápu! Já dřeba mám návštěvnost jako blázen! Chodíš ke mně ty, Ellanor, Christine, potom já, já, já ... :D

    OdpovědětVymazat
  84. Dechberoucí! Nadpozemské! Ohromující! Neuvěřitelné! Nepřekonatelné! Skvělé! Úchvatné!
    A co víc: GARNIEROIÓZNÍ! :D

    OdpovědětVymazat
  85. Nic, už jsem si návštěvnost pochválila sama :D

    OdpovědětVymazat
  86. Já vím! Ale neboj, určitě máš taky na něco takhle veliký talent, jen ho objevit! :D

    OdpovědětVymazat
  87. Snad na něj někdy přijdu -.-

    OdpovědětVymazat
  88. No, ale možná přece jenom nebude tak vyvinutý jako můj talent na samochválu :D

    OdpovědětVymazat
  89. Tss! Jak to můžeš vědět? :D

    OdpovědětVymazat
  90. Normálně. V tomhle jsem nepřekonatelná :D

    OdpovědětVymazat
  91. A proč? :D
    No tak dobře, abys neřekla... "V tomhle jsem téměř nepřekonatelná." Lepší? :D

    OdpovědětVymazat
  92. Jup jup jupí! Konečně je madam spokojená! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky