Video lednového týdne

Zdravím vás v nové rubrice. Blog.cz může mít svá témata týdne, Lotteland bude mít své video týdne! Každý týden, vložím video, které se mi za uběhlý týden nejvíce líbilo, nějaký ten můj internetový úlovek.
Tuto rubriku otevřu s Raminem Karimloo a Celií Graham a jejich verzí písně The Phantom of the Opera v Birminghamu 29. 10. 2011 z Raminvé minitour nazané "A night with the Phantom". Už jsem jednou odkaz na toto video vkládala, ale poštěstilo se mi ho najít v lepší kvalitě, takže už z těch dvou můžeme vidět i něco víc, než rozmazaný flek R a flek C. :D


Komentáře

  1. Exfleku R ta černá prostě sekne! :D Ale nejlepší je chlapík s činelama, na ty bych chtěla umět hrát :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fleku R to vždycky sekne! :D
    Činely? :D No jasně, jsou super. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš, že je těžké na ně hrát? Možná by pak člověk mohl skončit hluchý jako Quasimodo. Ne že by Quasimodo někdy hrál na činely - nebo o tom nevím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé myšlenkové pochody mne baví. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Asi působím poněkud zmateným dojmem, že? Ale hlavně, že se Lotte baví :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Na toto video jsem dnes nahodou taky narazila :).. na koncerte si muzou dovolit to zazpivat trochu jinak. Cele je to rychlejsi a obcas je to spise bliz k popu nez opere/muzikalu :)..

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:  Jistě, Lotte se baví dobře. :D[6]: Já upřímně raději když je to pomalejší. Ale mám tuhle verzi také ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Po delsim patrani jsem nasla i chlapka s cinelama :oD..

    OdpovědětVymazat
  9. Já tam o něm někde vím, ale Ramin moc odvádí moji pozornost. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ale bez chlápka s činelama by bylo po celé písni, to je třeba si uvědomit :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ale to  bez Ramina taky! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Kušuj s Raminem, činelák je nedoceněná osoba! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ale zpěvák se také musí ocenit! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hm, fajn, tak jo. Ramin byl skvělý, stačí? :D (ale bez čineláka by si neškrtl :D)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobře, konečně jsme se dostali k tomu, čemu jsem chtěla. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Vážení a milí, kdo máte v počítači záznam z pětadvacátin FO, smažte název "The Phantom of the Opera" a přepište ho na "Show Ramina Karimlooa a zbytku", to bude teprve naší Lotte vonět :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to ja musim oponovat.. to asi urcite neudelam :)..Dovolim si prispet, Fantomacky, mym dnesnim zazitkem :)). Dnes jsem si chtela pujcit Lerouxe v knihovne, objednala jsem si knizky a kdyz sjem si je sla vyzvednout, zjistila jsem ze je to Fantom opery ve slovenstine :(.. Tak jsem ho tam smutne nechala, ze snad v pondeli se trefim.
    Nejaka vyssi sila mi ale chtela trochu zvednout naladu, tak jsem v jine dnes pujcene knize - Obrazovy lexikon dreva - nasla drevinu, ktera se jmenuje Ramin :o)))))..

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:  Zaprodala jsem svou genialitu zlu! :D[20]: No vida, fantom, který brebentí slovensky, to nezní špatně! :D Já jsem si jednou omylem přinesla domů Egypťana Sinuheta ve slovenštině, ale nikdy jsem se do něj nevrhla.
    A jak ta dřevina vypadá? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zlu? :D :D Tsss.:DDřevina Ramin? Ojééé, tak po nudlích i dřevina...:D

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Ojé, já se nechytám. Oni jsou nudle Ramin? :D

    OdpovědětVymazat
  21. No ne, jmenují se Ramen, ale i tak...:D už to zaregistroval i Ramin a rád si z toho dělá legraci. :D

    OdpovědětVymazat
  22. To je ale nespravedlivé! Já chci mít taky svoje nudle! :D

    OdpovědětVymazat
  23. A já chci aby Raminovy nudle byly prodejné v ČR! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Pche, myslíš, že anglické nudle jsou lepší než české, protože se jmenují Ramen? :D Hm, možná kdyby každý balíček byl osobně poddepsán... :D

    OdpovědětVymazat
  25. Dřevina Ramin se vyskytuje v JV Asii, predevsim na bahnitych pudach v tropickych bazinatych lesich s cerstvou vodou. Ma slamove zlutou barvu (struktura toho dreva v rezu, je to kniha o drevu jako materialu, ne o stromech, nevim tedy jak to vypada, kdyz to roste). Ma malou trvanlivost, je nutno impregnovat..Radsi odsad zmizim, abych nechytla tu zakernou nemoc na R :o))..

    OdpovědětVymazat
  26. Hehe, zajímavé, jaký další jmenovce se objeví příště? :DEhm....ale no tak. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Problém je, že Raminů je na světě tolik, že tu dřevinu mezi nima nemůžu najít :-/ Škoda... Ale našla jsem nudle, přesněji instantní polévku TOP RAMEN! :D
    Vidíš? Všichni se tě bojí, jen já hrdinně obětuju vlastní zdraví :D

    OdpovědětVymazat
  28. (ale podle všeho u těch nudlí půjde o obecné označení, něco jako když řekneme vaječné těstoviny nebo tak)

    OdpovědětVymazat
  29. Jejdááá. :D Tak ty se nakonec ve výsledku ještě obětuješ! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Víceméně ano, jak jinak bych si mohla rozšižovat a do světa rozsévat fantomologické vzdělání? Ale snáším to zatím dobře, děkuji za optání :D

    OdpovědětVymazat
  31. No vida, konečně mě někdo docení :D

    OdpovědětVymazat
  32. Teď mohu klidně zemřít a budu vědět, že jsem nežila nadarmo.
    Sakra, nemůžu umřit! Ještě jsem neviděla FO naživo! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Přece jenom až tak geniální nebudu... :D

    OdpovědětVymazat
  34. To je přístup k životu....jejda. :D

    OdpovědětVymazat
  35. :D Ne, musím přiznat, že ve skutečnosti bych si dobrovolně ani nedala píchnout podruhé ucho, natož pak abych si sáhla na život, na to se mám moc ráda :D (ale ráda bych tetování, ale jen jemné)
    Pro jistotu mi ale slib, že kdyby mě přejela vzducholoď, založíš FU i tak. Mohla by mít vylepšený název: Fantomologická univerzita Barbory Jany Novákové, zkráceně FUBJN :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ještěže je tam to písmenku B :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  37. Tak jako tak hrozí, že by někomu to B úmyslně či neúmyslně vypadlo a to by pak neznělo nejlíp... Takže to uděláme takhle: já se nenechám přejet vzducholodí, takže po mně nemusíš nic pojmenovávat a zůstane jen FU :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky