Music of the Night - Ben Forster, Maria Coyne

Video z londýnské inscenace je velmi, ale velmi vzácná událost. A navíc ještě k tomu s Christine understudy, Marií Coyne, to je přímo bomba. I když pravda, tohle je MOTN a moc tam toho nedělá. Ale i tak. :D

Tak jo, k Benovi - obecně se o něm říká, že je to poněkud popově znějící Fantom, k čemuž se přikláním. Má velmi lehký hlas, kterému chybí ten "klasický zvuk". Ale neznamená to, že bych byla úplně proti němu - má stabilní výšky, roli zvládá. Jen typ hlasu není můj šálek kávy.
Jeho pojetí je už od prvních vteřin velmi expresivní, přemýšlím, jestli ho náhodou trochu neupravil pro televizní kamery, ale kdo ví, jelikož z Londýna prostě nejsou videa a já nevím, jaký je jeho Fantom. :/
Má takové kočičí pohyby, ale zároveň je trochu ustrašený, snad i mírně lerouxovský, ale to třeštění očí mě iritovalo. Dědí se to spolu s jménem Ben, nebo co? :D
No ale hrozně se mi líbí, že si Ben přidal spoustu malých detailů navíc a vzal si roli opravdu za svou. A taky, že mu to bylo umožněno, ale je pravda, že v Londýně se k podobným exprerimentům staví smířlivěji, než na Broadwayi, kde je to opravdu striktní.
Asi nejvýraznější "detail navíc" bylo to téměr postvátné se dotknutí Christiných vlasů. To se mi fakt líbilo. Skoro jako by se ujišťoval, že tam opravdu stojí. No na druhou stranu to z pohledu Christine asi musí být dost creepy.
No a ty obličeje, co dělal, při slavné "MOTN póze"! To bylo s prominutím trochu moc. Ale zároveň z toho udělal velmi intenzivní a romantický okamžik. On prostě pořád překračuje a pak se zase vrací za hranici mého vkusu a já kvůli tomu nejsem schopná pořádně říct, co si o něm myslím, achjo. :D
Nebo to, jak Christine odvrátil tvář a přitom ji pohladil hřbetem ruky až někam ke krku....to bylo opět pozoruhodou kombinací "líbi se mi" a "creepy". No ale to je přesně ta hranice, kde se herci Fantoma musí pohybovat neustále, že? :D
Asi v polovině písně mi Benova gestikulace začala připadat trochu přehnaná, navíc mu to ubíralo z elegance. Za mě moc okázalých, rychlých pohybů. Mimochodem, tímhle podle mě trpěla i Maria, která se mu v tomto možná uzpůsobila.
A ve frázi "close your eyes.." jsem se docela lekla. To "eyes" tak divně zasténal, jako by mu docházel hlas, nebo nevím. :D On tak celkově má zvláštní tendence na kladení důrazu, ale možná to má co dočinění s jeho přízvukem.
O Marii povím asi tolik, že vypadala hezky a okouzleně. :D :D


Komentáře

  1. Ohledně Benova hlasu mám stejné pocity. Taky to není můj šálek kávy. Pro postavu Fantoma se mi barva jeho hlasu
    nehodí. Musím ale přiznat, že zní lépe
    než minulý rok. (Např. na Olivier Awards s Emmi Christensson.) Tady mi jeho hlas připadá méně popový než dříve. :-)
    Ben tu má velmi zajímavé momenty, díky kterým je jeho Fantom osobitý (a které jsou fakt dobré). Jenže
    vzápětí udělá něco... WTF?! Negativní dojmy pak převáží nad těmi dobrými a já se zase nespokojeně šklebím. :-)
    Díky tomu Ben nikdy nebude patřit k mým favoritům. (Ani do seznamu představitelů "nenadchne-neurazí".)
    Asi se to třeštění očí vážně pojí se jménem Ben. :D I když u tohoto Bena jsou některé třěštivé pohledy s vykulenýma očima na hranici "úchylného". (MOTN póza. A oni ještě detailně zaberou jeho obličej! :D Pak creepy osahávání. :D)
    Uznávám, že to , jak se dotkl Mariíných vlasů se mi líbilo.Maria se mi tu líbila. Hezky okouzleně. Neviděla jsem s ní žádné video a jsem ráda, že se tu s Benem objevila ona. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. phantom-love-never-dies21. dubna 2017 v 13:35

    Já nemůžu říct, že se mi vyloženě nelíbí. Na to mám vyhrazené horší. Asi je ve škatulce smíšené pocity. Ale ráda bych viděla jeho Final Lair, achjo. To musí být fascinující. :D
    MOTN póza a detailní záběr na jeho obličej. Ano. :D Přesně? Proč to proboha udělali? Pane kameraman, nepomáháte! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Se mnou je ten problém, že jsem vůči Benovi zaujatá. Asi i neprávem, ale tak to je. :-) Ale nikdo mi nemůže mít za zlé, když budu konstatovat, že pohledy u MOTN pózy jsou strašné. :D (Asi stejně hrozné jako "sexual reaction" u Katie Knight Adams. :D V obou případech byla moje reakce stejná. :D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky