Die Unstillbare Gier - Alexander Sukhanov

Nejprve jsem se zaradovala, když jsem tohle video objevila, protože jsem si myslela, že máme konečně nějaká nová videa z Balu Vampirov, ale pak se ukázalo, že je to koncertní vystoupení. Ale to nevadí - je v kostýmu, což je milý bonus, je s Alexanderem, o kterém už jsem dlouho neslyšela a tak je to všechno prostě skvělé! :D

Ale mám pocit, že ten večer Alexander nebyl ve vrcholné formě, připadalo mi, jako by se držel dost zpátky, hlas pouštěl jen velmi opatrně a v takové obezřetnosti se neslo i pak jeho pojetí. Nutno ale říct, že ve druhé polovině písně se to značně zlepšilo a závěrečné tóny byly přímo skvělé! Takže za mě trochu nevyrovnané podání, ale skvělý konec. :D
Video je taky natáčené z nepraktického úhlu, takže je tam hodně černé obrazovky, ale to se bohužel nedá nic dělat, to je život muzikálofila. :D

Já vám přeji krásný týden, můj poslední na praxi z čehož mám, nebudu lhát, docela radost. :D


Komentáře

  1. Nemohu soudit, zda byl ve formě nebo ne. Asi ho nemám tolik naposlouchanýho jak ty. :-) Mě se líbilo, jak árii postupně vygradoval. :-) Ale ten závěr... WOW! Jj, tam to parádně rozbalil a zase jsem si říkala, že je ho škoda na roli Chagala škoda. :-)
    Dlouho se neobjevila videa z Hitů Broadwaye, tak jsem ráda, že jsem viděla i něco z nedávné doby. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná, že jsem Sašovi křivdila a jeho záměrem bylo píseň opravdu postupně gradovat, když tak nad tím zpětně přemýšlím...
    Ale že je ho škoda na Chagala, o tom žádná. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky