Menší vzpomínka na ruského Fantoma Opery

Fantom Opery v Moskvě už má žal za sebou svoj derniéru, ale Fantom Dmitry Ermak, Christine Elena Bahtiyarova a Raoul Eugeny Zaytsev se společně sešli na koncertě a přirozeně na něm zazněly písně z Fantoma. :)


Think of Me (Elena Bahtiyarova) - líbí se mi, jak Elena úvod zazpívala tak opatrně, stejně jako Christine (byť to tedy nijak nezahrála). A těší mě, že nevynechali ani Raoulův part. :)
Music of the Night (Dmitry Ermak) - chudák Dmitry, já ho vždycky hrozně přehlížela kvůli Ivanu Ozhoginovi. :D A přitom nezaslouženě, ale prostě...Ivan. :D A zajímalo by mě, co ho vedlo k tomu, zpívat to jako jediný v angličtině. Že by něco naznačoval? :D Ale vždycky mě hrozně rozněžní slyšet angličtinu střídavě změkčenou, střídavě "zhrublou" ruským přízvukem, hehe. :D Na tomhle videu však Dmitryho poněkud limituje ona angličtina, řekla bych, že se v ní necítí tak jistě. :D (Některé fráze si tak trochu vylepšil...přísahal bych, že někde zpíval sheer jako sloveso? :D).
All I Ask Of You (Elena Bahtiyarova, Eugeny Zaytsev)
- pamatuji, že mě Eugeny jako Raoul po herecké stránce moc nenadchl (připadalo mi, jako by jeho Raoul na Christine trochu moc tlačil, pokud se dobře pamatuji), ale jeho hlas mi vždycky připadal perfektní. Velmi roztomilý, mladický, něžný...tak nějak bych si představovala hlas Lerouxova Raoula, hehe. :) Jako Christine jsem vždy preferovala Tamaru Kotovou, ale je fakt, že Tamara má tu výhodu, že jsem s ní viděla video a s Elenou ne. Obecně se ale ve fanouškovských recenzích tvrdí, že Elena příliš imitovala Sierru Boggess.
Nutno ale mimo mísu ještě podotknout, jak moc to Eleně sluší. Ty šaty, účes....galaktické. :)
A taky musím říct, jak strašně se mi líbí ruština v téhle písni? Já hodně často poslouchám cast recording ruského Fantoma a fakt je to velká srdcovka. :)
Ale abych nepřechválila, neměli spolu kdovíjakou chemii, i na koncertní verzi.

Komentáře

  1. Po pár videí s Eugenem jsem si ho zafixovala jako přespříliš sladkého Raoula, který mě moc nenadchnul. Hlasově se mi líbil, ale nepřipadal mi jako Lerouxův Raoul. Spíš se mi hodil na nějakého prince z disneyovky. :-) Na mě působí až moc roztomile - ale to mohu soudit jedině podle videa z TOM a AIAOY. :-)
    Dmitryho jsem taky přehlížela. Ale musím uznat, že díky CD jsem se to později snažila napravit. (I když jsem se k moc videím nedostala.)
    Ano, ano, ruské CD se moc povedlo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To se hádat nebudu, skutečně vypadá, jako by sem vypadl z Disneyovky. :D
    Ruské CD je top. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano. Ale přiznám se, že mě poprvé mrzelo, když jsem zjistila, že PONR a FL nezpívá Ivan. (Nebo alespoň jedno z nich.) :D Při poslechu jsem "musela" uznat, že Dmitry zní dobře. (Hlavně v nahrávce PONR... hm...) :D

    OdpovědětVymazat
  4. To mě taky zklamalo. Nebo že s ním neudělali ten "alternate take" jako udělali titulní píseň. No co už, to je ta nevýhoda dvou Fantomů. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky