Aprílový Bal Vampirov

Já...uh...ani nevím, co vám říct. Co tohle video vůbec je? Što eta??? :D Předpokládám, že je to nějaký aprílový vtip. Ale pokud ano, tak fakt obdivuji tu dedikaci a práci, co si s tím dali. Já vůbec nevím, jak to video popsat, to se prostě asi musí vidět. :D Neskonale mě však těší, jak jasně tam vyřešili otázku shipů - hrabě se Sárou, Alfred s Herbertem. Přesně! Taky si říkám! :D
Fakt mě mrzí, že nerozumím textům, to asi taky musí být perla. Zachytila jsem jen Sáru, jak zpívá, že si našla zlého hraběte. :D
Nu, prostě se na to podívejte, to se nedá slovy popsat. :D



(Začnou se zase někdy na blogu zobrazovat videa? :D)

Komentáře

  1. Tak do toho jsem se zamilovala! A to ani nemusím znát Bal Vampirov jako takový! To je tak divný, až je to boží! :D :D :D
    Miluji, když se někdo umí takhle vyřádit! <3
    Je to zkrátka strašně cute! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že popis "to je tak divný, až je to boží", vystihuje situaci natolik přesně, že netřeba nic dodávat. :D Těší mě, že se to líbilo i tobě, i když zatím neznáš Bal/Tanz/Ples. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Další dokonalost! Mě se tohle video líbí ještě víc než upírci na moskevském letišti. :-)
    Jsem moc ráda, že natočili video s alternacemi. (Ivana vždy ráda vidím, ale je pravda, že s ním toho oficiálního materiálu je docela dost.) :-)
    Taky mě mrzí, že nerozumím textu. (Je šance, že ruští fanoušci pořídí anglický překlad?

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tohle je ještě vymakanější, tam v podstatě jen chodili okolo. :D
    Dost mě překvapilo, že tam Ivan není. Mám Ivana ráda, ale přece jen...cpou ho všude, ehm. :D
    Šance je vždycky, jen se bojím, že malá. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Slovenský preklad textu:[1. sloha]:
    Zavri oči, všetko postupne a nikto ťa tu nenahradí.
    Ráno nám venuje túto chvíľu a zima vonku neprekáža.
    Kým sme tu v teplej posteli, krv vo vlnách na tvojom krku.
    Rozochvené a pokojné dotyky, zrejme sme našli, čo sme dlho chceli.Tu nás nenájdu problémy, len ty a ja v tejto hrobke.
    Čas sa zastaví v tomto okamihu, dám ti všetko, čo mám.
    Zuby sú stisnuté pevne-pevne, to je všetko, čo potrebujem.
    Som pripravená bežať za tebou na kraj sveta, aby si ma uhryzol do krku.Refrén:
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.[2. sloha]:
    Opäť tvoj hlas, je ako kolíska.
    Uhryznem ťa, aby si mi patrila.
    Moja bunda jej tak dobre padne.
    A jej oči ma tak lákajú – aj keby si ma zabil.Refrén:
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.
    Medzi nami tečie krv, v tomto hrade sme našli lásku,
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.[3. sloha]:
    Noc s tebou znamená, že nebudeme spať.
    Beriem si ťa a budem profesionálne hrýzť.
    Oblečieš si svoj kostým, plášte sa mi tak páčia.
    Našla som zlého grófa medzi tisíckami mužov.
    Usporadúvam ples, ty dávaš šach a mat.
    A ani nevieš, že teraz nemáš rada čokoládu.
    Nemáš rada chlieb, banány, suši, kávu a mrkvu.
    Odteraz, dieťa, je tvojou dennou dávkou len krv.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Wow, to je skvělý, moc díky za překlad, to mám radost! :)
    A ta poslední sloka je fakt pecka. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Za málo;-) Tá paródia je geniálna, takže som neodolala a venovala pár minút prekladu.
    Pokiaľ ide o text, je to iba mierne pozmenený originálny text Грибы - Тает Лёд. Tam sa v refréne spieva:
    Medzi nami sa topia ľady, nech nás teraz nik nenájde.
    Nezmokneme v daždi a dnes sme len my dvaja.https://www.youtube.com/watch?v=SSFKnzZGzhs

    OdpovědětVymazat
  8. Noné, taky bych si přála umět rusky. :D Děkuji i za tu referenci, byla jsem zvědavá, z čeho to převzali. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky