Mistr a Markétka A-Z: M (6)

Po dlouhé době se vracím ke svému abecednímu projektu a už pošesté si probereme písmenko em. Em jako Mistr Igor Krol. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Ach Igor :D co k němu jen říct? Já ho prostě MILUJU JAKO MISTRA!!! on je mým nej Mistrem (většina má asi Antona, já tedy ne já mám Igora) A s Natálií tvoří dokonalou dvojici a perfektně spolu ladí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Antona ráda jako Mistra, ale větší slabost mám v této roli pro Igora. Moc se mi líbilo pozorovat, jak se jeho pojetí dále rozvíjelo. :-) A díky tomu, že většinu představení odehrál Anton, tak byla videa s Igorem o to vzácnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá shoda. :) Já asi vždycky preferovala Amtona, jelikož Igor je takový klučík a jako takový lehce neknižní.
    Ale argument o tom, že se jeho pojetí velmi zajímavě rozvíjelo je ohromně pravdivý. Jestli jsem kdy měla nějaký problém s Antonem, tak ten, že většina jeho představení byla jedno jako druhé, bez zvláštních změn a Igor pak byl závan velmi svěžího vzduchu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj. Takové pocity jsem měla po prvním shlédnutí Igora. :-) A postupně se to u mě obrátilo. "Svěží závan vzduchu" - to je velmi přesné přirovnání a právě to se mi na Igorově Mistrovi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to jsem ráda že má Adélka také ráda Igora :D on je prostě něčím unikátní ani nedokážu popsat čím. Ten svěží závan vzduchu zní velmi příhodně :-) jen co je pravda. Hraje takový velmi jemným a citlivým stylem. Jde znát že se s tou rolí víc a víc ztotožňuje a s Naty na jevišti jsou bezkonkurenční on k ní věkově stárne a nevypadá na 25 (což je u chlapa super páč oni zrají jako víno) a ona zase pro změnu vedle něj mládne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky