Premiéra FO v Daegu

Naše obsazení světové tour - Brad Little, Claire Lyon, Anthony Downing - už má za sebou oficiální premiéru v Daegu, osobní premiéru už zažila i Claiřina alternace Emilie Lynn.
Více fotek, s trochou štěstí i videí *drží palce* se snad dočkáme později.
To málo, co zatím máme si projeďme ve spíš kratším informativním článku. :)


Ze samotné show máme zatím jen 5 fotek, tak začněme pěkně popořádku. :)








Tady máme Claire Lyon na červeném koberci, opět oslňující v překrásných šatech. Její módní vkus je už neotřesitelný a vždycky se moc těším na její modely. :) Nepříliš kvalitní fotka může klamat, ale též se zdá, že si obarvila vlasy a moc jí tak sluší. :)


A tady je Emilie Lynn před neoficiální, ale svojí premiérou. Maličko nervózní, ale hlavně šťastná, být zase zpět v roli Christine. :)

Komentáře

  1. Ňúf! Všichni jsou tak... tak... adorable!
    Claire to vážně sluší! Já bych ale asi byla spíš pro její couleur naturelle...
    A Emilie je tak rozkošná!
    ALE! Kde je Anthony?!!! Mám se tady na místě rozbrečet?! :(
    To víš - nároky a požadavky jsou veliké!
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. A zdá se mi to nebo hanibal costume prošel lehkou leč překrásnou změnou?A dodatečně všem tam děsně držím palečky ať je přijmou s takovou láskou jako v Šanghaji a všude jinde kde už byli! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Myslím, že každému nakonec nejvíc sluší jeho přírodní barva. Znám jen pár lidí, kterým prospělo se obarvit, ale je to diskutabilní, samozřejmě. :)
    Do příštího článku o tour Anthonyho zahrnu, fakt! :D[2]: Hanibal je odlišný oproti produkcím ve West Endu či Broadwayi, je celý v takových zemitějších barvách, přijde mi, ale nevšimla jsem si nějaké změny oproti jiným zastávkám tour...ale je to možné, ano. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Předevčírem bylo oznámeno obsazení Fantoma v Praze. Chystáš se? :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Přirozeně, ale musím si vyčíhat, až budou hrát alternace Raoula a Fantoma. :) A co ty? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marian Vojtko - Fantom
    Radim Schwab - Alternace Fantoma
    Bohuš Matuš - Raoul
    Michal Bragagnolo - Alternace Raoula
    Michaela Gemrotová - Christine
    Monika Sommerová - Alternace Christine

    OdpovědětVymazat
  7. Počkej počkej! To je nějaký špatný vtip, ne? Vojtko a fantom... To snad nemyslej váŽně!!! Tohle je, páni a dámové, katastrofa!

    OdpovědětVymazat
  8. Bohuš Matuš Raoulem je taky slušná nadílka, což?

    OdpovědětVymazat
  9. S hlasem tohoto muže (naštěstí) nemám tu zkušenost, mohla bych tedy soudit pouze dle vzhledové stránky a... no... Nevypadá jako Raoul. Ani trochu! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ne, to opravdu ne. Je to podobný fail, jako padesátiletý Marius z poslední produkce Bídníků....

    OdpovědětVymazat
  11. Ale zas kdyby to člověk vzal jako adrenalinový sport.... :D

    OdpovědětVymazat
  12. :D Heh, takový adrenalinový sport by byl osobně na mé nervy moc. Pěkně si budu číhat na představení alternací. Navíc Radima Schwaba já opravdu ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se asi nechystám, docela mě zklamalo obsazení, hrozně jsem fandila dvěma mým oblíbeným brněnským muzikálovým zpěvákům, o kterých vím, že byli na castingu, takže mě mrzí, že nakonec je Fantomem Vojtko, který holt má protekci. Jediné body u mě mají za obsazení Radima Schwaba, to by byla velká chyba ho neobsadit, on bude skvělý Fantom. Škoda, že je veden jen jako alternace, holt v Praze je zjevně "známá držka" důležitější než to, jak kdo doopravdy umí hrát a zpívat. Smutné. Zlaté Brno.

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám zato, že Brno je skutečně kulturně lepší město. I když jsem tam zatím byla na jedné opeře, ale i přesto. Máš pravdu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky