Epilogue - Geronimo Rauch, Sierra Boggess & London cast

Po dlouhé době se ve videu týdne vracím k Bídníkům. Našla jsem totiž další video Sierry Boggess jako Fantine, které mne naprosto uchvátilo. Sierra je v této scéně jako opravdový anděl, laskavý přízrak z nebes, který přišel utěšit trápení umírajícího Jeana Valjeana.
Geronimo Rauch by v této roli dojal každého, každý pohyb a sebemenší gesto, způsob jakým se na Fantine nebo Cosette díval, i takový laskavý, jako by snad chápavý náznak úsměvu k Eponine....ano, on se celou svou bytostí na jevišti stal Valjeanem...
Mmm...už jsem dlouho neviděla film. Taky už jste dlouho neviděli film? Pojďme si pustit film! :D Spread Les Mis love! xxx




Komentáře

  1. Skutečný anděl:-) a Geronimo laskavost sama:D
    Nádhera, ta hudba dokáže vehnat člověku slzy do očí.Taky jsem dlouho neviděla film, naposledy... ani nevím (viděla jsem ho asi jenom dvakrát:-( - já vím: shame, shame, shame!)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky film viděla jen dvakrát, v kině a pak jsem si ho zatím jen jednou pustila doma...takže shame on me too. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ach... ano... an angel... angel of music... and angel of mercy...A Geronimo je tak... tak... laskavý! Všechno co chci vyjádřit už bylo řečeno!Snad jen ještě... Cosette...Mé srdce pláče... Vždycky plakalo. I u knihy.Chá! Tak to mám čistý rejstřík, já ho viděla minimálně čtyřikrát! :D
    Well... Watch the film! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. U knihy jsem plakala snad nejvíc srdceryvně vůbec. Bylo nad ránem, nemohla jsem spát, četla si Bídníky a řvala jako tur. Hm...:DYes. Watch the film! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky