Behind the Painting

Taky jste jako já dumali, co má asi Sierra Boggess v blízké budoucnosti v plánu a jak už vám schází v nějakém muzikálu, jakémkoliv muzikálu, ale prostě na jevišti, kam neodmyslitelně patří?
Pokud ano, článek, který přináším bude jistě potěšením pro vaše oko.
Sierra momentálně poctivě zkouší a připravuje se na muzikál Behind the Painting z dílny pánů Maltbyho a Shireho (auch, skoňování amerických jmen), jehož datum uvedení se ještě upřesní.
Muzikál vypráví příběh o zakázané lásce, odehrává se v Bangkoku a Tokiu v letech 1933 a 1939. Příběh sleduje mladého studenta, který se zamiluje do manželky thajského diplomata.
Zatím proběhly dvě prezentace díla na Broadwayi 27. a 28. února 2014, z čehož máme pár fotek:

















Komentáře

  1. Ach ta láska. Láska je všude kolem nás! Ať žije renesance!
    Sierra konečně opět na prknech, která znamenají svět a celá září! A má moc krásné šaty! Takové lehounce retro.
    Uvažuji jestli by je Marvin (paranoidní android) zvládl spíchnout... Což o to, tomu by to moc problémů dělat nemělo ale já bych musela umět šít a natrefit na podobnou látku. Nu, uvidíme...
    A zdá se že Si kápla na moc fajn bandu. Moc jí to přeju.
    A měla bych přestat psát "moc". Těch moc je na jeden komentář zkrátka moc...

    OdpovědětVymazat
  2. Love, love pure magic. :)
    Ty šaty miluju. A myslím, že moje kamarádka ze třídy by je milovala taky, protože miluje puntíky. :)
    Já bych asi měla přestat tolik psát miluju. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Daccord. :)Musím se pochlubit! Znám přesné a původní znění madagascaru - cirkus, kávou a kakaem polité a navěky ztracené v hromadě režisérových použitých spoďárů!Tatattarararratatára
    Tatattarararratatára
    Retro cirkus! Retro cirkus!
    Puntíky, puntíky, puntíky RETRO!!! :DA já bych asi měla přestat psát takovou spoustu nesmyslných komentářů... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem... taky jsi dneska vstávala v pět? :)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tahle verze se mi líbí! :DRozhodně pokračuj v psaní jakýchkoliv komentářů, já je miluju všechny! :D[4]: Já vstávám v pět každý den. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda. :)To jsem velmi ráda. :) (kecám - jsem potěšena na nejvyšší možnou úroveň!!! A oslavím to dávkou psychedelického rock'n'rollu a spoustou - čeho jiného - sušenek!)Coooo!? A to tě netento?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky