Zářijová představení Mistra a Markétky


V září se můžeme těšit na pět představení Mistra a Markétky, kterážto otevřou druhou sezonu muzikálu. A opět se v něm dočkáme jednoho netradičního jevu.
Dny vystoupení herců se mohou měnit, protože divadelní svět je nestálý, nicméně zatím to vypadá takto:
(řadila jsem herce za sebou v systému rolí: Woland, Markétka, Mistr, Hela)

18. 9. 2015 - Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova, Anton Avdeev, Natalia Martynova
19. 9. 2015 - Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova, Anton Avdeev, Anna Kovalchuk
25. 9. 2015 - Ivan Ozhogin, Anastasia Makeeva, Anton Avdeev, Maria Lagatskaya
26. 9. 2015 - Ivan Ozhogin, Anastasia Makeeva, Anton Avdeev, Maria Lagatskaya
27. 9. 2015 - Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova, Igor Krol, Maria Lagatskaya

Komentáře

  1. Docela mě pobavilo, (a moc moc potěšilo) že Ivan odehraje všechna představení :D A Vera, Vera, Veruška...
    Jé, Anastasia a Anna jsou zpět!
    Naty opět v roli Hely - hm, jsem zvědavá, s čím ti dva zase přijdou (byla bych moc ráda, kdyby v jejím podání neměla Hela ono podřadné postavení). Také se nabízí otázka zda znovu využijí korálky? Jestli ano, jakpak si s nimi poradí Anna? (na tohle bych byla OPRAVDU zvědavá! Věřím, že i Anna by přišla s něčím novým.)
    A moc se těším na Igora :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem, jak se fanoušci bavili, že je Rostik moc vytížený jinde, tak nemá čas...ono se strašně řešilo, proč hraje jen Ivan. :D
    Já jsem byla ráda, když jsem ty dvě viděla zase zpět. Svěží zpět z dovolené, těšme se co nám přinesou nového.
    Nooo,  jsem na Naty zvědavá...jestli trošku přehodnotí způsob jakým Helu hrála, nebo zůstane u původního. Ono...je hodně fanoušků, kterým se její Hela bezvýhradně líbila, takže...uvidíme. :)
    Bojím se, že korálků se asi nezbavíme, když je strčili i Marii, achjo. :D Ale ano, taky si myslím, že Anna to s nimi zase zahraje nějak nově...:)
    Igor mě taky potěšil...^^
    Ale Naty nemá jediné představení jako Markétka...? Huh, doufám, že to není nějaká narážka na to, že už teď bude hrát jen Helu....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky