Die Unstillbare Gier - Kevin Tarte

Tohle video přichází opět pozoruhodně pozdě, ale můžu se vymluvit na to, že jsem pondělí, úterý byla mimo domov a ve středu...bylo moc horko abych fungovala. :D
Nu, tak k videu.
I tento týden zůstávám u Kevina, jen se tedy vracím, abych tak řekla, ke "klasice" tedy Tanzu a Gieru. :D
Tohle video je sice v kostýmu, ale přece v poněkud těžších koncetních podmínkách v obchodním centru, které je poněkud rušnější. Nechápu lidi, co si můžou povídat, když jim zpívá sám hrabě Krolock, ale dobře. :D
Nu, nicméně o to více Kevina obdivuji, protože si zachoval tvář i v těchto poněkud bojových podmínkách a nevypadl z role.
Ten začátek zazpíval lehce důrazněji než obvykle, možná jako by si říkal "zkusím je přehlušit". :D
No a asi to zafungovalo, lidé se pak vzorně utišili. :D
Jinak toto jeho pojetí Gieru samo o sobě mě velmi zaujalo. Přiznám se, viděla jsem nejvýš tak dvě jeho verze Gieru, takže nemám zase tolik s čím srovnávat, ale v tomhle videu ukazuje nejvíc frustrovaného vzteku, kterého jsem u něj viděla, ono se to projevuje nejen na výrazech tváře, ale i na tom, jak zpívá, jak určité pasáže téměř zlobně vykřikne a tak dále...pozoruhodné!
Bylo vidět, že toto improvizované jeviště bylo Kevinovi krapátek malé, ale vytěžil z toho nejvíc co mohl, jak on ostatně vždycky. :)
Na konci jsem ani nedýchala, ten poslední tón dal tak krásně, že se mi prostě zatajil dech!!! :)
A to nemluvím o tom, když přímo do kamery poslal vzdušný polibek, no obdivuji se nahrávající, že to ustála. :))
Pak za Kevinem přišla na děkovačku i Sára Anne Hoth a oba jsou spolu velmi roztomilí, Kevin si ji krásně drží za ruku a awwww. :)))
Nu, doporučuji pustit si i Totale Finsternis z té samé promo akce, cuteness overload. :)
A s tím přeji krásný nový týden....či jeho zbytek. :D






Komentáře

  1. A Tanz je zpět! :D
    Tak já zas znám jen verzi z dvd. :D Ty lidi taky nechápu, takhle vyrušovat (nebo se dokonce smát) když Krolock má zpívat svou árii. Je hezké, že se objevil v kostýmu i nalíčen (páni, ten má ale dlouhé nehty :D)
    Taky nahrávající pořídila krásné zoomy na jeho obličej (vážně je hezky namalovaný).
    No jo, Kevinův Krolock je tu pěkně naštvaný. Jé a několik pohledů přímo do kamery (jj, při zavěrečných tónech). Při potlesku byl moc miloučký, ten vděčný úsměv no a polibek vyslaný do kamery byla třešnička na dortu. :D A s Annne taky! Pomohl jí do schodů, políbil ručku, pozdravili diváky a během potlesku ji znovu chytil za ručičku. Cute, cute, cute!
    Kevinovo gentlemanství se projevilo i v druhém videu.
    Hihi a tentokrát přišel k nahrávající a vycenil chrup přímo do kamery! No ještě že se Kevin vrátil zpátky na pódium (jinak je docela možné, že by nahrávající natáčela jen Kevina, dokud by tam nedošel). Škoda že se na koncertech často objevuje píseň ve zkrácené podobě. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbilo, jak byl namalovaný. Trošku umírněněji, což vlastně lichotilo jeho obličeji mnohem víc, než ten těžký makeup co mu dali do DVD.
    Kevin a tahle konkrétní paní či slečna s kamerou to byl zajímavý příběh, hehe. Nějak si ji vybral a už se na ni pak zaměřil. To bylo tak hezké. :D :D
    A s Anne byl strašně milý a jak říkáš gentlemanský, zlatééé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lotte, poslední dobou mi děláš hroznou radost. :D I když mně při tom vždycky rozbrečíš, protože slyšet Kevina zpívat tyhle emocionální písničky je na mně fakt hodně. :D Jj tohle videjko znm, hrozně mu to tady sluší, a je fakt dobrej, že zpívá v takovym bordelu. :D Já bych tam stála se zatajenym dechem a ani bych nedutala... ach jo, je prostě úžasnej. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Věříš, že já si na tebe vždycky, když píšu o Kevinovi vzpomenu, hehe? :D
    To věřím, že tohle video znáš, divila bych se, kdyby tomu bylo jinak. :))
    Naprosto s tebou souhlasím. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky