You Raise Me Up - Kevin Tarte

Tak se ve videu týdne ještě zdržíme s Kevinem, což si on bez pochyb zaslouží a já si můžu dál rozšiřovat obzory. :) Poslední dobou byly mé volby videa týdne značně předvídatelné, tak jsem si schválně vybrala píseň, co tu určitě ještě nebyla. :)

Začátek je strašně milý. :) Já zbožňuju, jak mají zpěváci hudbu prostě v krvi, jak jen nezpívají, ale vyloženě cítí...však sledujte Kevina, když jen tak stojí a poslouchá hudbu. Není zlatý? :)
You Raise Me Up je taková osvědčená klasika v koncertním repertoáru (nejen) muzikálových zpěváků, takže už ji mám naposlouchanou od mnoha hlasů různých druhů, přesto se mi asi nikdy neposlouchá, to je ta písnička, kterou budu mít ráda prostě vždycky.
Kevinův projev je úžasně upřímný a řekla bych jaksi pokorný (což se k textu písně samozřejmě velmi hodí) a já mu zkrátka věřila každičké slovo a pohled. :)
Bylo to zkrátka takové to vystoupení, co vezme za srdce a zahřeje ho, ani nevíte jak a proč, ale prostě je to tak.
Když přešel do těch výšek, tak i ten nejdéle vzdorující ledovec musí roztát. :D





Komentáře

  1. Jé, tahle písnička mu moc sedí. Krásně ji zazpíval, tak něžně a gradace v druhé polovině taky vydařená a to jak jemně zazpíval závěr... vážně krása :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo však já vím, proč mám Kevina tak hrozně ráda, tohle je taky moje nejoblíbenější video té písničky v jeho podání. :D <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky