Stars - Jan Ammann, Kevin Tarte

Myslím, že jsem narazila na ultimátní video týdne. :D Vzhledem k tomu, jak usilovně jsem se poslední týdny v této rubrice věnovala Janovi a Kevinovi, dává naprostý smysl přijít s jejich duetem, aneb prostě epické video týdne! :D

Kevin a Jan jsou rozhodně nejstylovější Javertové, jaké jsem kdy viděla, jen uznejte sami, že je to tak...:D Ty kabáty, brýle, cigarety....:D
Stejně by mě zajímalo v jakém kontextu to zpívali a proč tam mají takový zástup obdivovatelů. Ten mladík, co Janovi zapaloval ten doutník či co to bylo, vypadal, že z toho samou radostí omdlí...no což o to...:D
Kevin flirtující se svojí "fanynkou" když se jí podepisoval to rovněž "zabil" :D, tohle video je učiněný poklad, proč jsem ho viděla až teď??? :D
A když si říkám, že už to nemůže být lepší, Jan se začne pokoušet o kolečka z dýmu...:D :D :D.
OMG, tohle je jedno z těch videjí na zlepšení nálady. :D
Ale ve vší serióznosti - to video je poklad i v tom směru, slyšet tyto dva hlasy spolu zpívat tuto píseň. To je jednoduše zážitek.
A s tím tedy zítra nastartujte krásný nový týden. xxx





Komentáře

  1. Když jsem četla článek, tak jsem si říkala, že to snad ani nejde dohromady. Pak mě napadlo, že píseň upravili do nějaké svižnější podoby a ono ne! Hudební podklad zůstal nezměněn. :-) Nikdy by mě nenapadlo, že uvidím Stars v takovém podání. "You can't deny: Javert's got style!"
    Úžasně úžasňákové video!
    PS: Jan velice roztomile vyslovuje slovíčko Lucifer. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych nečekala, že kdy uvidím něco takového. Muzikály nikdy nepřestanou udivovat. :D
    Jej, Janovy výslovnosti jsem si nevšimla, musím se k tomu vrátit :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky