Think of Me - Mary Michael Patterson, Jeremy Hays

Potěšme se v posledním prázdninovém víkenu/prvním školním týdnu TOM v podání současné alternace a budoucí leading lady na Broadwayi - Mary Michael Patterson. :)
Jak kouzelný je tohle moment muzikálu? Na začátku lehké pobavení u publika, oproti tomu veliká nervozita u Christine, pozorohodná chvíle přechodu od lámajícího se roztřeseného hlasu k velmi silnému projevu pod křídly Anděla hudby.
Ach! Člověk se musí pozastavit nad nádhernou Elisiny sukně z této produkce. Na Broadwayi se jak víme originální předlohy drží nejcitlivěji bez nějakých experimentování do jakého se pouští třeba v Londýně, takže člověk získá o "brilantním originálu" nejvěrnější dojmy. :)
Jeremy Hays je skutečným darem. :) Hluboký stabilní hlas, který by v budoucnu mohl bez problémů zpívat i part Fantoma. A miluju ten jeho úsměv s jakým zpívá "...but I remember her".
Btw - zajímalo by mě, proč se VŽDYCKY ve vypjatých nebo prostě jen tichých chvílích v obecenstvu najdou kýchající či kašlající lidé. To Mary na koncentraci při tahání těch vysokých tónů na konci asi moc nepomohlo. :D
Krásný nový týden, přežijme ten školní šok. ;) xxx






Komentáře

  1. BOŽÍNKU, tady mi někdo chtěl udělat gigantickou radost :-) Lotte, ty víš jak potěšit oko i sluch v těžkých časech učení, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahhh, Christine top three! :D
    Tak to jsem ráda, jedině ráda, vůbec ale vůbec není zač. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: ano přesně tak Christine top three :D jak říkáš (myslím, že ona je zrovinka číslo jedna :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to je něco tak kouzelného!
    Hele tak by mě zajímalo... Když muži začínají ve Fantomovi, buď začnou rovnou jako Raoul, nebo rovnou jako Fantom, anebo se vyšvihnou z Raoula na Fantoma... Zajímalo by mě jestli je to i naopak, jakože se ze zrůdy s obrovským milujícím srdcem polidští do toho nejbáječnějšího, nejsladšího, nejúžasnějšího, nejzamilovanějšího, nejněžnějšího... dobře, dobře, příliš mnoho Raoulismu na tak malou otázku... :D Jakože z Fantoma na Raoula?
    Říkám si, že ty, která víš o různých produkcích skoro všechno, budeš ta správná osoba, které se na to můžu zeptat! :DJinak ještě jednou potlesk pro Christine Patterson! Moc se mi líbí ten její úsměv na tom začátku, když začíná víc věřit sama v sebe a ve svého Anděla! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, Zuzi, toť otázka za milion bludišťáků. Teoreticky by se takový případ stát asi neměl. Raoul je co se většiny produkcí týče šance pro mladé začínající herce se zvučným hlasem jako odrazový můstek pro další role - třeba i takového Fantoma.
    Obsazovací proces je určitým způsobem ovlivněn i věkem - dnes už se může stát, že Fantoma hraje hodně mladý herec, ale Raoula nikdy nehraje starší herec (ehm kromě naší produkce). Takže teoreticky by se to nemělo stát. Ovšem tolik let, tolik produkcí FO....možná takový případ někde někdy byl.Mohu uvést jedině jméno Jonathana Roxmoutha, kterýžto v Africe hrál Raoula i Fantoma současně - šestkrát týdně Raoula a jednou Fantoma.

    OdpovědětVymazat
  6. Mary je kouzelná Christine! Jen mě mrzí, že při závěrečné vokalizaci se do ticha ozvalo těžkopádné zakašlání :-(
    Jeremy... tak ten se vyšvihne na Fantoma :-) (nebo si to aspoň můžu přát) má opravdu zvučný hlas :-D[4]: člověk by si i myslel, že takový případ snad ani neexistuje (ale nikdy neříkej nikdy)jedině mě napadá: Fantom ze "studentského" představení by se mohl vyšvihnout na Raoula do "městského" divadla (z amatéra se stane profesionál :-)

    OdpovědětVymazat
  7. PS: fotka Mary je prostě nádherná!!! (ten účes, líčení, jemný úsměv - moc jí to sluší :-D )

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě to mrzelo...ale zakašlání je ještě ta méně hrozná věc...slyšela jsem, že americé publikum už se stává pomalu nesnesitelným a to i u show formátu FO. :( Však uvidíme, co poví BJ, ta to v sobotu zažije na vlastní kůži. :)
    Taky věřím, že Jeremy jednou bude hrát Fantoma. :)No vidíš! Taková varianta mě ani nenapadla...neslyšela jsem o nikom takovém, ale je dost dobře možné, že už se i tak stalo. :)Jojo, taky se mi tahle fotka hrozně líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky