Billy Jean - Drew Sarich, Wietske van Tongeren

Veškeré obvyklé postupy pro výběr videa týdne šly stranou. Víte co je dnes za den? Velký to den! Drew má narozeniny! *Ohňostroj, duha, květiny, dort, Drewůw úsměv...další hezké věci co vás metodou volné asociace zrovna napadnou...*
Šťastné, nejšťatnější narozeniny, pane!
Ve chvíli, kdy jsem měla pocit, že už bohužel není nikdo a nic co by mě v muzikálovém divadle ještě překvapilo a nadchlo tak jako v dobách, kdy tento blog vzniknul, zjevil se Drew Sarich, aby mi ukázal, že divadlo je nesmrtelné, tatáž role v jeho pojetí je najednou naprosto jiná, nová, strhující. Umí mě dojmout k slzám, umí mě rozesmát a stal se pro mě tak důležitým, jakkoliv pateticky to může znít.
Happy, happy birthday you wonderful, oh so wonderful man! I am so glad you were born!
Nebohý Drew bohužel zrovna na své narozeniny chytil horečku, tak mu zároveň přeji i brzké uzdravení, ať může oslavit dotatečně. :)
A abych se k videu samotnému konečně dostala: jedné se o duetovou verzi známé písně Billy Jean, kterou nazpíval s Wietske van Tongeren, jeho Adrian v Rockym. Je to čerstvé video z akce, která se konala teprve před pár dny pod názvem "BLUES meets ROCK".
Jedná se tím pádem o trochu jiné pojetí této písně a pozor, Drew se nestará pouze o zpěv, ale též hraje na kytaru. A prostě to stojí za to. :)
Krásný nový týden. xxxxxx






Komentáře

  1. Parádní verze Billy Jean! Líbí se mi snad víc jak originál (jeho hudební doprovod se rychle oposlouchá).Jsem zvyklá na Wietske z Rebeccy, kde zpívala jemňounce a nevinně - prostě naprostý opak k této ukázce :-) Málem jsem ji nepoznala.
    Drew má své kouzlo a ještě k tomu všestranně talentovaný :D
    Duet se jim podařil, hrozně jim to sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. PS: a samozřejmě všechno nej :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi ta verze hrozně líbí. :)
    Já ji v Rebecce moc naposlouchanou nemám, tak maximálně ze soundtracku Rockyho. Musím to napravit. :)
    Souhlas, je to parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: já zase nemám naposlouchanýho Rockyho :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V Rockym Wietske stejně jeden moc neuslyší - co se oficiálního soundtracku týče.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky