Bring Him Home - Ivan Ozhogin

A videem týdne je opět pán, se kterým jsem se seznámila díky německým muzikálům. Ačkoliv je to Rus a na výslovnosti jeho příjmení stále pracuji. :D
Ivan zase pracuje na skrývání svého přízvuku, takže jsme oba zaměstnaní. :D :D Heh, ale né, problém je prostě v tom, že ruský přízvuk je podle mě ten nejvýraznější ze všech, takže ho i já rozeznám. A to je co říct. :D Nevím proč to tu tak rozebírám.
Soustřeďme se raději na jeho hlas. Ach. On má nádherný hlas. Jen si to poslechněte. A Ivan je rovněž obdivuhodný herec, dokáže zahrát role kde je třeba hodně citu, ale do toho je skvělý i jako bezcitný upírský hrabě, nebo laškovný v písničce...o které nevím jak se jmenuje, všechno to bylo napsáno v azbuce. :D :D
No nic, prostě pokud se vám bude chtít, tak je z téhle akce více videjí k dohledání....:D
Opožděně: hezký nový týden! xxx






Komentáře

  1. Ahoj, nepotřebuješ někde hlas? :-) Kdyžtak napiš do komentu na blog :-) Kdyby se ti chtělo, můžeš poslat hlas mému kocourkovi :-) odkaz mám na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vždycky jen žasnu kde ty lidišky poznáváš a objevuješ vím, že je internet mocná čarodějka, ovšem někdy žasnu nad tvými detektivními schopnostmi :-)
    děláš čest Holmesovým :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Věř, že oproti lidem co sleduju na Tumblr jsou mé znalosti vyloženě povrchové. :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To se sice věří jen těžko, ale věřím ti :-) ovšem věřím že mezi českými "odborníky" mezi fandy rozhodně jsi

    OdpovědětVymazat
  5. Ale fakt to tak je. :D No jéje, tak děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky