Over The Rainbow - Sofia Escobar

Už je to věčnost, co jsme o Sofii nic moc neslyšeli, ale není se čemu divit, se svým malým synem Gabrielem teď měla jistě jiné starosti a radosti. :)
Znovu a pokud se nepletu poprvé od porodu se objevila na akci Festival de Música 3. srpna 2014.
Podle mě je trošku slyšet, že už delší dobu nevystupovala, ale to jí na kouzlu vůbec nic neubírá. :)
Vypadá moc krásně, kouzelně se usmívá, galakticky zpívá - jaké jiné video si do začátku nového týdne přát. :)
Se Sofií mám vždycky tak trošku chvilku nostalgie - zrovna hrála Christine v Londýně, když jsem se poprvé začala o FO zajímat, s ní jsem měla historicky první kabátek Lottelandu, pokud se nepletu tak i o ní byly první články tohoto blogu. Vždycky když ji vidím a slyším, tak se mi tyhle časy vybaví. Aach. :)
Přeji všem krásný nový týden. :) xxx









Komentáře

  1. Já miluju tuhle písničku :D možná ji zpívá svému malému synkovi :D
    PS: víš o tom že bude v čechách prý i muzikál Kočky?
    myslím že jsem na něj viděla ukázku v TV

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě mu zpívá, o tom nepochybuju. :)
    Hm, to mě udivuje. FO a Kočky zároveň? Ale tak proč by ne. Ne, nic o tom nevím.

    OdpovědětVymazat
  3. Inu, Kočky určitě hrajou v Městském divadle Brno (já to musím vědět, já jsem je viděla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahá, já myslela, že obojí v Praze. No to pak jo. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky