In Rabenschwarzer Nacht - Drew Sarich, Milica Jovanovic

Ve Vídni sice nikdy žádná produkce Love Never Dies nebyla, ale zato tam měli tuhle úžasnou koncertní verzi s....Drewem! (Zase ten pán, povzdechli si frustrovaní čtenáři)
Já mám pro tohle video velmi silné city. Vy ani nevíte, jak moc silné city. Ale teď už vlastně víte, když vám to píšu.
Hlavně na začátku videa jsem měla jistý šok, když jsem zjistila jakým způsobem se v téhle produkci Christine a Erik znovu shledávají po deseti letech. Ale....hands down, best stage kiss I've ever seen. Myslím, že takový vášnivý polibek jsem na jevišti nikdy neviděla. A určitě ne mezi Christine a Fantomem. Nevím proč mám tu potřebu tu ten polibek tak rozvádět. Ale prostě mám.
Políbí ji velmi rychle, jako by se bál, že v opačném případě prohlédne jeho úmysly a odtáhne se.
Ona nechá zpočátku otevřené oči, šokovaně je vytřeští, protože čekala všechno, ale tohle ne.
On nechá oči otevřené, aby viděl její reakci, připraven pustit ji, kdyby na její tváři zahlédl strach či hůř...odpor.
Její víčka se však zatřepotají a zavřou se, výraz na její tváři je zcela spokojený. Ach, znovu v jeho náručí!
On zavře oči též, zdá se, jako by se pro sebe usmál.
A pak už je to jen velmi vášnivé.
Wohooo. Hohoooo.
Pardon, moc se vám omlouvám. Nedokážu napsat nic souvislého, tohle video protě...*ovívá se*.
No nic.
Tenhle článek je prostě šílený, ale nebudu ho přepisovat. Lotteland bude mít co nevidět tři roky, tak už jste hádám otrlí.
Hezký nový týden! xxx






Komentáře

  1. S tím polibkem jsi měla absolutní pravdu!!! Pro mě snad nejlepší verze BAMS! I tady je odkaz na jedničku v podobě objetí.
    A ten, kdo natáčel to video, je prostě kouzelník! Záběry zblízka, z různých úhlů...
    Nádhera, nádhera, nááádherááá!!! :-D
    Budu se muset mrknout na tuto koncertní verzi (němci by mohli udělat záznam, protože to by se mělo zaznamenat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) ach čekala jsem kdy se to tu objeví. Pamatuju si jak jsem ti to posílala, že jsem na to náhodou narazilaa netu a ty si mi poté pověděla o všech dokonalostech ve videjku, protože si ho už dávno znala. Jo jo to je orpavdu velkolepé videjko, snažila jsme se s ním jajít i jiný song, z LND, lae našla jsem jen záznam zvuku a ještě mizerný :-(, budu muset hledat dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ano, ano! :D Jsem ráda, že se shodneme. :) To objetí je úchvatně sladké. Mám pocit, že je to taková Drewova specialita, ještě jsem ho pomalu neviděla objímat se jinak, hehe. :D
    Já ještě přidávám srdečnou zmínku pro tu dokonalou MOTN pózu. Úžasně zahráno, zazpíváno, procítěno. :)
    Skvělý to bootleg, že? :)
    Jestli to seženeš v celé verzi, tak mi dej určitě vědět. Vím, že to na internetu koluje, ale ne-tradeři se k tomu asi nemají šanci dostat...
    Škoda, že to nenatočili, máš pravdu.[2]: Ještě jsem na YT viděla LND a Beauty Underneath, pak už jen teda audia, no...

    OdpovědětVymazat
  4. Na druhou stranu, co pomalu jinýho mohli celou dobu předehry dělat? Těžko si představit Fantoma, jak si omdlelou Christine odkládá na zem... a držet kohokoli v náručí takovou dobu by byl docela výkon... případně, jak by vypadalo, kdyby tam půlku té doby stál s Christine v náručí a čekal, až se probere...
    Brzděte mě!Ale... žjúv...Jo, chápu tvé nadšení, jak jinak :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky