Německá radost

Nebýt mého muzikálofilství a pár titulků v novinách, nejspíš bych ani nepostřehla, že nějaké mistrovství světa ve fotbale proběhlo. Pardon, ale je to tak.
Pokud vám přijde divné, jak muzikálofilství souvisí s fotbalem tak - já ho možná neprožívala, ale muzikáloví herci ano. Lotte velmi bedlivě pozoruje život muzikálových herců tak, jak ho sdílí na sociálních sítích. 1 + 1 = 2 :D
Takže jak jsem se zprostředkovaně dozvěděla - zvítězilo Německo. V obsazení FO v Hamburku zavládla veliká radost, o kterou se s vámi nyní podělím v tomto mini backstage speciálu. :)

image host





image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

A teď od fotbalu zase pryč - do Hamburku se přijela podívat na FO i Colby Thomas - co se německy mluvících týče zemí naprosto legendární Christine. A nejen co se týče německy mluvících zemí, ona je úžasná všude. :))

image host

V hlubinách svého počítače jsem objevila i pár fotek ze show, ta je přidávám, jsou bájo. :)

image host

image host

Komentáře

  1. Zuzana Samiecová2. srpna 2014 v 2:13

    Páni! Takhle dlouhou paruku jsem u Christine ještě neviděla! :3
    Sdílím tvé nesdílení fotbaloveho nadšení... Tak co jak pokračuje mistrovství? - To skončilo předevčírem! - Fail... :D
    Jinak jsou všichni strašně cute ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, mám pocit, že já naposledy tak dlouhou paruku viděla na Gině Beck, když hrála s Raminem ve West Endu. Ale to už je nějaký ten rok nazpět, tyjo. Hrozně se mi ty německé paruky líbí. :)
    Tak nejsem sama! :D
    Ach ano, jsou. Ale to obsazení FO tak nějak vždycky, není to fér. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky