Fantom Opery ve Vídni v koncertní verzi

Že je tento článek spíše již vzpomínacím je důkazem toho, jak rychle čas letí. Koncertní verze FO ve Vídni běžela v prosinci roku 2012. Teď máme rok 2014 a mě vůbec nepřijde tak dávno, co jsem o této akci psala. Hm. Vždyť mi přijde jako včera, co jsme se s Barbarou koukaly na video z oné produkce a dělaly si legraci z nejdojemnější okamžiku muzikálu. To od nás asi nebylo hezké. Ovšem koukám na to video s odstupem nějakých těch dvou let (děsivé) a pořád mi závěrečný polibek Erika a Christine přijde vtipný.
Nu, pro připomenutí zde. A doporučuji si přečíst i naši komentářovou debatu. Je to nostalgie plus vtipné. :D

Tak či tak - na moji obranu: tyhle fotky jsem náhodně objevila na Facebooku teprve nedávno, tak....tak. :D

Vidíme na nich jako Fantoma Christiana Alexandera Müllera, Christine Lisu Antoni a Raoula Olivera Arna.
Obsazení je to vynikající, jen některé ty novátorské počiny režiséra....nuž, nějaké věci jsou hezoučké - třeba Raoul půjčující sako Christine, ale pak tu máme třeba to odmaskování, které je na druhé straně docela podivné. Mé pocity jsou smíšené, ale už jsem k té produkci přívětivější, než co jsem byla kdysi, jak se tak koukám. :D

image host



image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

Oblíbené příspěvky