První promo fotky české produkce Fantoma Opery

Od premiéry Fantoma Opery už nás dělí jen velmi krátký čas a v tuto chvíli už jsou všechny práce na kostýmech i kulisách hotové (přinejmenším by měly být).
Oficiální stránky FO či herci sami už proto zvolna vypouští profesionálně pořízené fotky, ze kterých můžeme české non replica kostýmy posoudit lépe, neboť už vidíme jak fungují na jevišti pod světly a spolu s kulisami.



image host




image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host



image host



image host

Nějaké ty fotky ze zkoušek....

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

A nakonec první záběry na Rudou Smrt.

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Komentáře

  1. Rudá smrt je to jediné spolu s modrými šaty, které tu nyní nejsou tak dobře vidět ale nevadí, to jediné co se mi na tom líbí ještě šaty Carlotty (doufám že ji píšu správně, u ní vždycky tápu) ve scéně kde jsou právě ony modré šaty :D bože to je zmatený komentík.Co se týče české produkce a českých kostýmů sama víš co si o některých z nich myslím :D
    díky za tento článeček na který jsem se tolik těšila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mládeži, ono to vážně nevypadá zle! Meg je sice trochu stařešina, ale jinak... myslím, že ať se chtěli odklonit od originálu, jak chtěli, pořád se ho drží za sukně. A tak vůbec kolem a kolem (když vypustíme způsob propagace) mě to konečně přestává děsit!

    OdpovědětVymazat
  3. Abych nebyla jen zlá to líčení je z některých úhlů pohledu snad i lepší než originální, ale nějak nerozumím tomu, proč, když mu Christine u něj v doupěti strhne masku, strhne i tu paruku? to má být až v závěru no ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Když na to tak koukám podruhé nebo potřetí tak si říkám že to VÁŽNĚ nevypadá až TAK zle... Matuš v černé!!! paruce už není tak neraoulovský. Tak jasně k Raoulovi má asi tak blízko, jako akvarijní rybička ke hlávce salátu, ale ono už to nevypadá tak neuvěřitelně a nepředstavitelně... A kostýmy zrovna tak! Uvidíme co zpěv a herectví... Ale to negližé se mi líbí líbí líbí líbí a líbit se mi bude v jakékoliv provedení! Překročila jsem fázi panické hrůzy a začínám být dokonce i zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Bez obav, píšeš Carlottu správně. :)Jojo, byla jsi výmluvná. :D[2]: Hlavně ta paruka je naprosto příšerná. Myslím že i Barbie se kterými jsem si hrála jako malá měly přirozenější vlasy. :D[3]: To neber tak vážně, promo fotky nemusí odpovídat tomu co se bude dít na jevišti. To udělali asi jen tak pro efekt. :)[4]: Hm, no, tahle paruka je lepší, ale zaráží mě, že má vousy, když mu z Londýna nakázali, aby se oholil?
    Já mám k tomu negližé neutrální pocity, ani nadšená ani rozhořčená. Na non replica produkci dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Btw - takže jsem jediná, koho upřímně vyděsilo PONR??? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Možná je lepší než kdyby se oholil protože kdo ví JAK by vypadal POTOM... :DPONR? Tak na obrázek z PONR jsem se snažila koukat co možná nejméně a hlavně nepřipouštět si to! Možná, že když tomu neuvěřím, nestane se to skutečností... Achich ouvej... V Manile jsme měli puritány a tady... Achich ouvej...

    OdpovědětVymazat
  8. Lotte, ty jsi prostě přesvědčená o tom, že to bude špatné za každou cenu, tak asi nemá moc smysl vést tu tuhle diskuzi, jak vidno, máš své neměnné stanovisko, že jen originál je jediný možný přípustný a nikdo to už nikdy neudělá lépe. Ale to jediné, co ještě dneska drží fantoma v zahraničí, je jeho pověst, je to atrakce, 30 let stará, stále stejná inscenace, neschopná ničím překvapit, provokovat, uchvátit znovu. Tak proč to nezkusit znovu trochu jinak v roce 2014? Myslím, že to je jediná cesta, jak tohle dílo udržet při životě, protože Londýn je prostě konzerva.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: NO ot jediná stoprocentně nejsi já se k tomu jen nechcu vyjadřovat, protože rozčilenější komentář bys tu asi jen tak nenašla

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: No, je asi fakt, že s vousy mu to sluší lépe.Tohle by v té době přece vůbec nebylo přípustné, nebo jo? :o[8]: Netajím se s tím, že brilliant original má u mě prostě neochvějně nejlepší pozici, ale uznám, že ty kulisy se mi docela líbí. A některé kostýmy. Paruky už moc ne. A prsten s černým kamínkem je u mě prostě něco co by se měnit nemělo. Ale třeba fotky z titulní písně mi přišly hezké, zrovna tak Hanibal scéna.
    Ale zrovna Londýn bych jako konzervu neoznačila - oni tak nějak experimentují ať už s obsazováním, kostýmy a v určitých letech běhu produkce dokonce i s choreografií - neustále. To spíš Broadway se na pokyn Harolda Prince neustále velmi přísně drží původní předlohy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzana Samiecová31. srpna 2014 v 4:27

    Takže nesahat nic netipťopovat nechat tak protože by se to z docela ucházejícího mohlo ještě zvrhnout ve vrchol nevkusu! Mimochodem - šedá?! Uch, no dobře...Na hranici! Upálit upálit! :D[8]: Musím souhlasit s Lotte. Mě osobně například změny nevadí, někdy si i ty obrovské dokážu i zamilovat (viz JCHS 2012 Arena Tour s Timem Minchinem) ale to by to museli udělat jinak a originálně odsvrchu až dolů, od kostýmů až po choreografii a ne snažit se od originálu odklonit za každou cenu ale zároveň se jej držet jako dítě matčiných sukní... A myslím že tady hraje roli i strach z neznámého a - co si budem - hrůza z představitelů Fantoma a Raoula...

    OdpovědětVymazat
  12. Ale ano, máte jistě pravdu obě. Každopádně, já si na to zajdu, a potom si udělám názor, tak jako tak, hodnotit budu prostě počínaje premiérou a dále, do té doby může být všechno desetkrát jinak.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mrzí mě, že fotky propagují Blesk, Aha a spol. ...
    PONR - 2. fotografie PONR, tak ta mě vyděsila!!! (nemá být Aminta nevinná dívka toužící po lásce, kterou Don Juan svede? - jestli ano, pak kostým ji takto nevystihuje)Celkově na mě kostýmy působí jako mix divadelního muzikálu filmové verze 2004Prsten pro mě představuje drobný detail (z té dálky nebude tak vidět jako zblízka na fotce) :-)
    Christinina paruka se mi líbí, a Bohuše udělali s parukou (i fousky a stažené vlasy!) více Raoulovského
    (Jen malá otázečka: ten vojenský kostým (na jendé z fotek rudé smrti) je Raoulův na Maškarádu?!?)Kulisy - ano, ano, vypadají velmi propracovaněAť žije broadwayská konzerva!!! (brilliant original!)

    OdpovědětVymazat
  14. Navzdory všemu by to měl být "vstup na vlastní nebezpečí".Ale musím přiznat, že se mi až překvapivě zamlouvá Fantoma bez masky :D

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: PONR je asi pro non-replica produkce ten nejtěžší kostým. Ještě nikde ho nepojali k obrazu mému. Ale uhm, toť subjektivní názor samozřejmě. :)Áno! Přesně tak to na mě působí taky. :)Když já jsem na ty prsteny hrozně vysazená...asi že jsem na Erikovu počest sama začala prstýnky s černým kamínkem sbírat. :D
    (To fakt nevím. Doufám, že ne. Vypadal by pak trochu jako Raoul z Polska.)Viva la konzerva. :D :D[14]: Ale ano, ten efekt, že má oko takové propadlé docela připomíná Lerouxe....netuším, jestli to byl jejich záměr, ale...good for them! :D[12]: To je asi to nejobjektivnější, co se dá udělat. Až tu produkci navštívíš mohla by ses se svými dojmy podělit, co říkáš? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mládežníci, ještě k neoholenému Raoulovi (kterého ještě pořád mají čas oholit): nebylo by to přece jenom vhodnější? Když člověk čte knížky z té doby, jen těžko narazí na popis muže na styl: "Byl to velmi přitažlivý mladý muž bez jediného vousu na tváři." :D

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Já vím, já vím, jenže já jen opakuju jaký pokyn dostali z Londýna. Navíc...Raoul má prostě odpovídat současnému nikoli dobovému trendu krásy, co si budem, takže proto vousy nechtějí...:D

    OdpovědětVymazat
  18. Jestli bude v PONR Aminta jako nevinná dívka, nebo úplně jiná "děvka", to snad souvisí s tím, jak to pojmou. A jestli se vydají jakoukoliv jinou cestou, je snad jejich věc, není to kopie originálu, ale neznamená to, že to nebude dobré. To je jako kdyby se všechna Shakespearova díla musela po 500 let hrát pořád stejně, ženy by hráli muži, atd... A to se netýká jen pojetí role, ale celého muzikálu od toho, jakou barvu bude mít třeba prsten až po to, kdy má svítit světlo. Nemyslíte? Mě samotné připadá, že je to v mnohém opravdu velmi uctivé k originálu a přitom své.

    OdpovědětVymazat
  19. No, podle mě je poměrně dost důležité jak Amintu pojmou. Ne že by to mělo přímý vliv na dějovou linku, ale přesto to jaksi mění atmosféru děje. Přece jen je to Erikova opera a podle mě on by jí takovouhle roli prostě nenapsal. Ale to je subjektivní názor mé maličkosti. :)
    Zatím se tahle produkce až na jisté věci k originálu citlivě víceméně vskutku chová. Někde jsem četla názor, že tahle produkce je "love child" filmu a stage verze a s čímž souhlasím.
    Ale prvky co se mi nelíbí tu prostě jsou a to si nemohu pomoci. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky