Lottiných TOP 15 z MOR na Dailymotion

Mám pocit, že jsem už dlouho nemluvila o Mozartovi, co takhle článek o Mozartovi, dlouho tu nebyl Mozart. Mozart. Mozart. Mozart. :D

Už jsem udělala článek Lottiných top 11 z MOR, ale to byla videa z Youtube.
Co takhle článek o DALŠÍCH Lottiných top z MOR, ale tentokrát z Dailymotion?
Vůbec jsem předtím o existenci Dailymotion netušila, ale když už jsem se tam jednou prokousala, dost jsem se tam vyřádila. Hehe.




Tohle video jsem vybrala, protože jsem si všimla, že když Flo jedné z tanečnic sebere pohár a "vypije" ho, vrátí jí ho prázdný zpátky, načež ona si ho přiloží ke rtům? Dvakrát? Skoro jako by ho pusinkovala? Což mě až hystericky pobavilo, protože jsem si vybavila takové ty pitominky, co jsme si říkaly s holkama na základce "omgg, napij se ze stejného kelímku jako ON a je to jako byste se líbali" - ach jo. :D
Ale nemyslete si, že se té tanečnici směju.
Všechno na jejím počínání je absolutně pochopitelné. Stoprocentně ji podporuju.

Tohle video je dost z dálky a nezaostřené a meh, ale Mikele je na něm třpyťavá diva, jak ho známe a milujeme. Začne se na random místě před růžovou baladou dožadovat potlesku, což nahrávající okomentuje zmateným "What." :D
Ach jo, stačí mi málo.

Znáte to oblíbené knižní a filmové klišé o tom, jak je někdo zázračně uhrančivě pohledný, ale neví o tom?
Vždycky jsem byla přesvědčená, že to v reálu prostě neexistuje. Lidé vědí, když jsou pěkní. A zpravidla to taky dávají na odiv.
Ale...pak je tu Flo, trpící neustálými komplexy ze svého vzhledu, váhy...wow. Jak.
Tady nějaký fanda při děkovačce rozdával obsazení jejich zvětšené fotky a všichni reagovali jako: "pěkný, merci".
Ale Flo...Flo se svojí fotkou nechtěl mít NIC společného a ten znechucený a zmatený výraz co navrch hodil.... :D Bless. :D

A další Victime! Flo tanečnici sejmul paruku a ona musela odejít do zákulisí, aby si to nechala spravit. :D Být tanečnicemi v téhle scéně musí být bájo. Nikdy nevíte, jakým způsobem vás bude Florent Mothe šikanovat.
Jaké lepší existence na této planetě můžete dosáhnout, to já fakt nevím.
(Taky dal při probíhání publikem high five natáčející, ale není to moc vidět.)

Další Victime. To je pro články tohoto typu moc vděčná scéna. Florentovi divně trčí košile, tanečnice měly v tomto představení zvláštní obsesi s jeho vlasy (absolutně pochopitelné) a když se jako obvykle natáhne po poháru jedné z baletek, ta ho vypeče a "vypije" ho dřív, než se k němu dostane on. Tak je to správně! Oplaťte mu šikanu! :D :D :D


Nuno Resende jako Wolfi a sladký detail, který přidal: když si přijde velký zloun objednat Rekviem, ochranitelsky za sebe strhne Stanzi. :)

Víte jak je Mikele před svatební scénou vždycky jako malé dítě, co se nechce oblékat a vzteká se a podobně?
Nuno je prostě nadšený, že se jde ženit. Ještě jste neviděli nadšenějšího ženicha. Nuno je absolutní hvězda. :D

Že mi stačí docela málo k výběru videa do "TOP" potvrzuji i tímto videem. Ale hrozně se mi líbí ten dialog:
"Vy jste přece údajný hudebník, že?"
"Údajný?"
(A vůbec to nejde poznat na mé ff).
Flo to slovo "údajný" vždycky řekne nějak jinak a je to fascinující pozorovat. Teda pro mě aspoň je. Buď to zopakuje velmi ublíženě na styl "Au, za co, sakra?" - jako na dlouhovlasém DVD, nebo naštvaně "tohle je ten moment, kdy jsem ho oficiálně začal nenávidět."
Tady máme velmi zajímavou třetí variantu. Flo se zatváří na styl "si ze mě snad dělá srandu, ne" a se staženými rty zavrtí hlavou. Veeeery nice. :D

Na táhle Assasymfonii není nic vyloženě kuriózního, jen je dobrá. Po mém posledním článku v této rubrice potřebujeme dobrou Assasymfonii.

Herci Rosenberga se rozbil mikrofon a musí mluvit do mikrofonu herce Stephanieho, který soudě dle jeho grimas už zažil i hezčí chvilky života.
Tohle nevydržel ani Flo a smál se. Nebo měl Salieri radost z toho, že je Rosenberg dnes nějaký tichý. Obě interpretace by šly.
Zvlášť super je fakt, že se tohle stalo v dialogu, kdy má Rosenberg Salierimu skočit do řeči a teď nemůže. A Flo si to náramně užívá. :D
Tohle je asi jediné video, kde je Salieriho reakce na císařovu volbu skladatele Únosu ze Serailu úsměv. :D


Hele, další Victime! Tohle je vybrané pro zvláštní opilost, se kterou je zahrané. A ty taneční pohyby! A+.
A to rádoby laškovné zvedání obočí na tanečnice. Ach jo. To je něco, co by asi udělal "můj Salieri". :D
A pozor, je tu úžasný character developement: místo aby tanečnicím z hlavy zboxovával paruky, něžně jim je upravuje, když je mají nakřivo. Výsostně šokovaná baletka mu následně ukáže palec nahoru. :D

Další zkoušky a další zkoumání Florentových reakcí na "údajného hudebníka".
Tohle je poprvé, kdy tuhle menší přestřelku vyhraje Salieri, protože je mu to prostě jedno.
S naprostým klidem vypálí "Oui, údajný," a je mu to fuk. Navrch hází takové macho pohledy typu "chceš si to jít vyříkat ven?" :D :D :D.
Zvlášť unikátní je fakt, že se někam zatoulala partitura, takže si pánové navzájem nemají co předat.

A jestli chyběla partitura u zkouškové scény, musela chybět i následně v Le Bien Qui Fait Mal, že?
To si piš, bystrý čtenáři! A bylo to božíí. :D
Víte, jak je ten moment, kdy zoufalý Salieri zahodí partituru na zem, ale šikanující tanečník mu ji zase vrátí a v podstatě mu ji vrazí do obličeje?
Tady nebylo s čím házet a tak to Flo vyřešil jako pravý kujón. Prostě se tomu tanečníkovi vrhl do náruče a navrch ho pohladil po tváři a opřel si hlavu o jeho rameno. OKKKK.
(Báro, pamatuješ na naše spekulace, jestli je Salieri bi? Tady asi je bi, hele. :D)

Když jsem si tvořila tenhle seznam, napsala jsem si k tomuto videu poněkud kryptickou zprávu "idk Flo je stydlivý a roztomilý". Dík, Lotte, to on běžně nebývá.
Po rozkliknutí můžu konstatovat, že trochu podvádím, protože se na tomhle videu nic moc zvláštního neděje. Je to ze stage dooru a Flo se stydlivým úsměvem podepisuje každý cár papíru, co mu fandové strčí, občas se kouše do rtu a...jo, to je všechno. Taky má tak trochu tatínkovskou košili. Chybí mi ty časy, kdy se neoblékal jako rádoby Justin Bieber. :D

Rozloučím se skvělým videem ze Stage Door. Fanynka dává Florentovi podepsat DVD, on ho upustí a omluví se, načež ona řekne, že je to ok, protože on je jediný, kdo má dovolené něco takového udělat, načež Flo stydlivě odvětí "Thank you." :D
Potom jde vidět, jak po ní párkrát provokátersky mrkne, než vybalí: "Tak co, smazala sis svoje webovky potom, co jsem ti řekl, že jsem je viděl?" a ona odpověděla: "Ne, pořád jsou tam a pořád je to trapný," což ho upřímně rozesmálo.
(Podle jejího vyprávění jí předcházející noc řekl, že narazil na její blog, kde psala výlevy...podobné těm, které píšu já sem, lololol, a dovedete si představit, jak trapně si pak připadala. Já si to dovedu fakt velmi živě představit, ale super věc je, že Flo neumí česky. :D)
Potom mu řekla, že má lístky na sobotní představení a ať určitě udělá "Rosenberg thing" a Flo celý zmatený: "Takže ty jsi dnes nebyla na představení?" a ona že ne, že půjde až v sobotu, což ho zmátlo ještě víc: "To sis dnes přišla jenom pro autogram?"
Awwww. :D
(Jak je možný, že má tak hedvábný hlas, omfg.)
(Jak je možný, že je tohle ten samý člověk, co baletkám zboxovává paruky, omfg.)

Komentáře

  1. Někdy stačí málo ke štěstí. :-D
    Na dailymotion vůbec nechodím, ale ispirovala jsi mě. Mohla bych rozšířit své pole působnosti. :-D
    Mám takové tušení, že tohle není poslední top list k MOR. Viď? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Cítím se odhalena. :D
    A teď zním melodramaticky proto, že cituju svoji vlastní ff.
    Ach jo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D náhodou čím více takových seznamů tím lépe pro nás. Těším se na další :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že i když už jsem taky odrostlá pubertálnímu věku, tak na MOR ujíždím naprosto stejně. Florent je prostě k zulíbání a jsem ráda za videa a postřehy. Díky!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jupíí, další MOR fanoušek! Ano, ano, kdo by Florentovi dokázal odolat. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky