Amadeus v Mozartovi, akutně mi hrabe ze zkouškového

Já nevím, co říct, lidičky.
Měla bych se učit.
Fakt hodně nutně bych se měla učit.
A tak...a tak jsem zabila dvě hodiny tím, že jsem se dívala na MOR s titulky Amadea. (Ani to nebyly moc dobré titulky, sorry.)

Anotace takového příběhu by byla asi následující:

Mladý a nadějný skladatel Mozart spolu s matkou utíká ze Salzburgu, protože mu arcibiskup snědl všechno jídlo a nic na něj nezbylo. Poháněn svojí sebeláskou přichází do kouzelné země, kdy se všechno děje pozpátku. Není si tak úplně jistý, jestli se mu tato říše líbí, ale potkává v ní krásnou Aloisii, jejíž kouzlo mu učaruje i navzdory faktu, že je nemravná a on ji neuspokojuje. Když se do ní zamiluje, vyděšen utíká, protože láska je hovadina.
Ale náhle...tragédie! Mozartova matka umírá na příliš mnoho not! Traumatizovaný Mozart přehodnocuje svůj žebříček hodnot a uvědomuje si svoji pravou životní cestu...ITALOVÉ! Musí si najít ITALA!
Ve Vídni se tou dobou jeden Ital jménem Antonio Salieri zrovna příhodně vyskytuje. Bohužel je už zadaný a žije s čunětem aka hrabětem Rosenbergem.
Wolfi je zdrcený a viní Boha.
Nicméně se rozhodne o srdce svéhho pravého bojovat....tím, že se s ním pohádá a vyčte mu, že má doma bordel. Žal netuší, že za to nemůže Salieri, ale již zmiňované čuně Rosenberg.
Mozart se Salierim k sobě prostřednictvím hudby přece jen najdou cestu.
Salieri zažívá vnitřní konflikt - sice je už zadaný, ale Rosenberg stojí dost za prd. Kromě již známého faktu, že je čuně, se v jeho rozpolcené árii dozvídáme, že se jeho partner neumí soustředit déle než hodinu. Rád by Rosenberga opustil a sblížil se s Mozartem, ale nerad by se vnucoval...svůj stud zaplaší tím, že se sjede.
Za Mozartem mezitím přichází jeho kamarádka La Cavalieri na večeři. Problém je, že i La Cavalieri a Mozart jsou podle všeho velmi sjetí a tak když Salieri vrazí na večírek s nápadem osmažit soprána na roštu, nikomu to nepřipadá jako špatný nápad.
Constanze, celou dobu tajně zamilovaná do Mozarta, se marně pokouší získat jeho pozornost, ale všechno marně. Ač sjetému, Mozartovo srdce patří pořád jedině Salierimu a pro Stanzi má nejvýš seno.
Mozartovi už nic nechybí, má lásku svého života a všechno je bájo. Stává se tedy propagátorem míru a fantazie.
Příběh je ukončem romantickou árií La Cavalieri, která touží oslavit lásku svých přátel.
Respektive - příběh by byl ukončen romantickou árií La Cavalieri, kdyby nebyla tak sjetá. Ale snaží se.

Jo, já vím. Prokrastinace u mě nabírá děsivých rozměrů.

Nicméně fakt, že na umírací scénu vyšla scéna, kdy v Amadeovi Wolfi přijde na parodické představení svých oper...osud. 10/10. Kvalitní content.
Neptejte se mě, kolik je mi let. Jestli jste čekali, že za šest nebo kolik let blogování dospěju, ráda bych vám vzkázala, ať čekáte dál. :D
(A ano, podle mě je tohle vrchol humoru. Hlavně "COŽE?" Flo je myslím highlight. A i Amadeus ty dva shipuje, sledujete?)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. HAHAHA!!!!!!! Co na to říct? Ty se musíš u toho učení vážně nudit. :D :D
    Jen jednou se mi stalo, že jsem se dívala na titulky, které k filmu nepasovaly. Byl to adaptace austenovské Emmy. (Měla jsem staženou verzi, kdy filmový soubor byl rozdělený na dvě části a jakýmsi záhadným způsobem se mi přejmenovaly titulky. A byla to taky sranda - některé repliky vyzněly k obrazu fakt vtipně. :D :D)A jaký z toho vznikl zajímavý příběh! Magie, gay problematika, bisexualita, kanibalismus - kdo by to byl řek, že se v Mozartovi skrývá něco takového! :D :D :D Tvoje anotace je prostě dokonalost!
    Je super, že jsi zachytila i screeny s titulkama. Moje oblíbené momentky jsou:
    - Aloysie jako nemravné chechtající stvoření
    - "Znáš mě. Jsem čuně!" + "Není snadné po mě uklízet." (Rosenbergova otevřenost mě dostala.)
    - Florethovo teatrální "COŽE?!"
    Jo a krásný závěr muzikálu: "Opice, krabice, palice."HAHAHA!!!!!!! Článkem jsi mě odrovnala!!! Vzdávám dík tvojí prokrastinaci, která tě inspirovala k tvému nápadu a tomuto článku! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochopení mého humoru, velice to oceňuji. :D
    Druhý den, a stále mi to přijde vtipné, takže to možná nebude defekt z učení, ale prostě moje pojetí komedie. :D
    "Cože?Salieri" se navíc stal mým meme, to je prostě příliš dobré. :D
    A čuně Rosenberg...dokonalé načasování, perfektní, A+. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím, jestli je lepší Rosenberg, nebo kopyto. :D Každopádně COŽE Salieri by měl zajímat čestné místo mezi našimi meme :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky