Nichts, Nichts, Gar Nichts - Milica Jovanovic

Zatím jsem jí na blogu nevěnovala zase tolik pozornosti, ale Mili je jedna z mých nejoblíbenějších muzikálových hereček. Od té doby, co jsem ji poprvé viděla v koncertní verzi Love Never Dies a potom i v dalších titulech. Miluju její hlas, obdivuju jaký má rozsah, ale zejména její herecké pojetí rolí je vždycky tak čisté a upřímné. A její osobnost z rozhovorů, případně jejího Instagramu, je taky strašně milá - ona je prostě svá, věrná sama sobě a zároveň hrozně milá. Takový ten člověk, se kterým byste se chtěli kamarádit. :D
A tohle video mi udělalo strašnou, ale strašnou radost. Fakt hodně bych si přála, aby Mili hrála Elisabeth. A bylo z toho video. Nebo aby bylo video ze Schikenadera, konečně. Nebo obojí! :D
Mě přijde, jako by v téhle její prosím pěkně koncertní verzi (a nejspíš je to její první setkání s písní), bylo všechno. Vášeň, ale i rezignace, cynismus, pokraj samého šílenství bez přehrávání a to vše ještě ve velmi něžném pojetí.

Krásný nový týden, přeji. Odpusťte nevalnou aktivitu, ale tak hrozné zkouškové jsem ještě nezažila, takže ještě chvíli zůstaňte prosím věrní. :D


Komentáře

  1. Jé, video se sluníčkovou Mili! Já jsem si jí začala všímat také po koncertní verzi LND v Německu. Ale asi ne tolik jako ty, já jsem viděla jenom nějaká videa z koncertů a neviděla jsem ji v jiných muzikálech. :-)
    Kdyby hrála Elisabeth... ach, to by bylo! Doufám, že po prázdninách se muzikál vrátí z turné do Německa. Mohl by, když bude letos slavit 25 let. :-)
    Některá videa/záznamy se objevují až dodatečně, tak snad se za rok nebo za dva dočkáme Shikanedera. :-)Se zkouškovým jsme na tom stejně. Pro mě sice není nejhorší, ale je stejně hrozné jako loni. Už aby to bylo za námi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si říkám, že by se Eli měla vrátit, kvůli tomu výročí. A třeba navrch z toho natočit DVD? :D
    Já moc doufám. :)Ano, ano, přežijme zkouškové ve zdraví. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To by bylo skvělé! A když už ne záznam, tak alespoň koncertní verzi. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky