Mistr a Markétka A-Z: M (7)

S písmenkem em se loučíme s nejemotivnější scénou muzikálu - Martkétčiným přáním.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Jedna z mých nejoblíbenějších scén z MaM!
    Minulý týden jsem narazila na nové video z tohoto roku. Možná jsi ho viděla, ale kdyby ne tak tady:
    https://www.youtube.com/watch?v=8amG70NoXWQ

    OdpovědětVymazat
  2. Omg! Děkuji, to jsem neviděla! A omg, co to s tou scénou provedli? Z nejintenzivnějšího okamžiku udělali....to, že k sobě Woland a Markétka přijdou, plácnou si a zase od sebe odstoupí. Što eta. :D Zachraňuje to pouze brilantní Ivan. :D

    OdpovědětVymazat
  3. A to jak zašeptal "bravo, Markétko", když vypila jed....ooooo. To bylo hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Není zač. :D Když jsem se párkrát odhodlala hledat nějaká videa, tak jsem vždy vypla net s nepořízenou a po dlouhé době jsem konečně na něco narazila. :-)
    Jo! A to je další důvod, proč by měli Oněginův kolotoč vyhodit z MaM. :-) Hehe, tvůj popis mě pobavil. "Přijdou a plácnou si." Haha. :D Alespoň že Ivan je pořád skvělostně skvělý a roli Wolanda má pod kůží. :D
    ANO! Přesně ten moment! Jojo, to bylo moc hezké. A ještě se mi líbilo, jak ji pozdržel a jak ji nechal klesnout k zemi, a ještě si u toho kleknul. :-)
    Jen mi trošičku vadí, že prodloužili tu taneční scénu. Nebo ne přímo "vadí", ale je to vcelku zbytečné. Ivan se tam pak musí chcechtat skoro půl minuty. :D (A taky je zybtečná ta taneční company za nimi. To je moment, kdy se mu vyjeví snová Markétka. Ti ostatní tam nemusí vůbec být. Ale v porovnání s kolotočem je tohle drobnost, která se dá skousnout.) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No a není to věrný popis? :D Jako, to mě naštvalo. :D Ale Ivan je čím dál tím lepší, výraz pod kůží to vystihl. Moc mě mrzí, že ten vývoj s rolí už nemůžu sledovat.
    O ano, to jak spolu s Markétkou padl na kolena mě dostalo. To bylo fakt hodně dobrý. To jsou ty novinky, které by měly udávat nový tón - ty které vyplynou přirozeně od herců - a ne nějaké zrecyklované točny ze špatného století. :D
    Joo, ten taneční okamžik mi taky přišel zbytečný. Nejprve se mi to zdálo impozantní, ale pak ten Ivanův už křečovitý (nemůžu se mu divit) smích trvající nekonečně dlouho...ech, to bylo takové ploché, udělané jen pro  efekt, ale bez významu. Je to docela škoda Ještě že jsou tak bohatě zdokumentované "dobré časy" tohoto muzikálu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky