Twins Daae - předmluva

Zpívej mi anděli,
Zpívej mi dál,
Tu sladkou píseň,
Jíž si mne ukolébal.
Zpívej mi píseň,
Jež miluji tak,
Jak nic předtím,
Zpívej mi tak,
Jak jsem nikdy nepoznala.

Alias nová povídka která vás čeká pokud budete chtít :-)

Předmluva
Jednovaječná dvojčata Daae Christine a Charlotte
Christine - krásná mladá romanticky smýšlející dívka, která se přes ztrátu svého otce přenesla díky sestře. Je sopranistka zpívá o malinko hůře než její sestra, ale je zase lepší baletka než ona, je mladší sestra Charlotte. Je velmi plachá, ale na jevišti svou plachost překonává a stává se z ní báječná herečka. Je povahově téměř pravým opakem své sestry, ale nikdy by na ni nedala dopustit. S Raoulem se zná už od dětství a už tehdy provokovali Charlottu.


Charlotte - krásná zralá mladá žena, která svou zralost získala po smrti otce a musí se s tím vyrovnat, jak nejlépe umí. Je sopranistka - mnohokrát lepší zpěvačka než Christine, ale zato horší tanečnice a herečka. Je to odvážná dívka, která miluje neznámé a dobrodružství. Je starší sestrou Christine. S Raoulem se zná už od dětství kdy ji už tehdy provokoval společně s její sestřičkou Christine. Svou sestru má velice ráda. S Erikem, který je hluboce zapálený a vášnivý má svůj vztah, který je zahalen strachem.

Komentáře

  1. Pane bože tá poviedka vyzerá úžasne! ja sa na ňu hrozne teším! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Do akej rubriky si to dala?

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně výborný nápad, to se musí nechat, ale měla bych několik připomínek. Možná nemá úplně cenu mluvit o tom, která z těch dvou je starší, když jsou to jednovaječná dvojčata... Možná spíš to formulovat tak, jako která se narodila první. A možná bych ty informace poskládala jinak za sebe a víc je provázala. Ale vzhledem k tomu, že je to jakoby externí charakteristika, tak to asi nemusí působit dojmem samostatného příběhu :)
    Každopádně to působí zajimavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti nevím. Nechci být moc skeptická, ale přijde mi to jako takové "aby se vlk nažral a koza zůstala celá". Co udělat? Jasně, Christine si rozmnožíme. Nechápej mě špatně, jen se bojím, aby to nesklouzlo k typické rotační fanfiction (tedy té, kvůli které pan Leroux rotuje v hrobě)...

    OdpovědětVymazat
  5. Sdílím s Barbarou podobný názor, leč, mohlo by to být zajímavé... Co my víme, třeba se obě zamilují do Raoula a bude z toho konfrontace mezi dvěma sokyněmi, namísto mezi dvěma soky. A do toho je bude omamovat Erik...
    Přikláním se ale spíš k Barbařině myšlénce, ale netvrdím, že by tato povídka nemohla být zajímavá...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky