Defying Gravity - Zoe Jarrett, Suzie Mathers

Tento týden se nese v duchu zelené, slunce (finally) a Wicked! ^^
Z tohoto videa jsem hrozně nadšená hned pro několik důvodů:
a) je to natáčené zblízka a překvapivě kvalitní booglet
b) SUZIE MATHERS! :) Od té doby, co jsem s ní viděla pár oficiálně natočených videí jako Glindy pro účely pořízení fotek jsem si ji v roli zamilovala! A teď jsem finally našla i bootleg! :)
c) medaili tomu, kdo ten bootleg pořídil. Elphie, tedy Zoe Jarrett je na takové věci vyloženě alergická. Traduje se historka, kdy si takhle někoho všimla v obecenstvu, nahlásila ho, a fanouška buď vyvedli, nebo mu kameru zabavili. Ojé. :D

Navíc pořádný záznam Defying Gravity vždycky potěší. Miluju Elphiinu zvedačku, energii písně, melodii, drive, text - všechno! ^^
Pro tenhle týden se nebojte vzepřít pravidlům jako Elphie a přeji úspěšné závěrečné písemky - pokud jich máte na příští týden takovou spustu jako já! :)





Komentáře

Oblíbené příspěvky