Tony představení před 25 lety a dnes

Nedávno se udílely Oscary muzikálového nebe - Tony Awards a k příležitosti 25 let bez přestávky na Broadwayi samozřejmě nesměl chybět Fantom. :)
Vystoupilo současné obsazení - tedy Peter Jöback a Samantha Hill, což někteří nesli nelibě s argumentací "Rierra! Na každém představení Fantoma prostě MUSÍ ZPÍVAT RIERRA! RIERRA! OMG, RIERRA!" :D
Sice víte, jak Rierru miluju, ale tohle mi přišlo směšné. :D Nemůžou přece zpívat VŠUDE. :D Nehledě na to, že Ramin by tam chudák byl trochu...nevím, zvláštní, on přece na Broadwayi Fantoma nikdy nehrál, none?
Myslím, že Sam a Peter odvedli skvělou práci a zaslouží si respekt!!! :)
A nezbývá, než si melancholicky vzpomenout i na Tony Awards před 25 lety, kde zazářili v tehdy novém muzikálu Sarah Brightman a Michael Crawford, kdy druhý zmíněný zvítězil - jak se s naprostou samozřejmostí očekávalalo. Škoda, že jsem ty časy nezažila. :)





Komentáře

  1. Jediným slovem: Wonderfull!Sarah a Michael... Taky lituji, že jsem ty časy nezažila - oni jsou totiž naprosto dokonalí a měli to nejtěžší ze všech. Vždyť oni byli ti první, ze kterých si pak ti ostatní dělali menší odrazové můstky... :D A přesto, nebo snad právě proto byli tak úžasní!Michaelův zadýchaný úžas je prostě parádní!Samantha Hill má strašně krásný hlas, stejně jako Peter (na toho jsem si ale musela nějakou dobu zvykat). Přehrávali a chápu je. Například se mi líbilo, jak si Peter Samanthu odvedl do loďky, ale co mělo být to "sing for me!"? Samantha se k němu nakláněla způsobem, až to ve mně vyvolávalo myšlenky na kudlanku nábožnou, co se chystá Petera pozřít. Poněkud morbidní zakončení nadšeného komentáře, vím, ale co už. Ale pěvecky byli úžasní...Simply wonderfull!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, Zuzi! :) To herectví, které dnes obdivujeme u jiných začalo, je plně inspirováno Sarah a Michaelem. To oni museli hodiny zkoušet, co bude na jevišti vypadat dobře, co ne...a nikdy nezapomenu na objev dvou místo jednoho polibku Fantoma legendárním omylem, které se změnil v tradici. :)Hehe, také mi přišel postoj Sam úsměvný. Pravděpodobně to byla kombinace nervozity z toho faktu, že právě dělá představení před tak vybraným muzikálovým obecenstvem & tíha odpovědnosti, že je to právě velký Fantom, kterého reprezentuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Omyl? On to byl původně omyl? Sad... Ale muselo být roztomilé ale mnohdy i únavné vymýšlet vzhled Fantomshow! :DNojo... Ale přesto jí to sluší... JAK to ta ženská dělá? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Michael je také neuveriteľné zlatíčko. Bože, ja ho mám tak rada. Keď tam vyhrá a objíme toho chlapíka, to je proste... :D A jeho príhovor. ^_^ Oh, Michael. Skutočne brilliant original. A tie jeho krásne ruky. *_* A Sarah, áno, slečna Nell je úplne zmierená so Sarah Brightman a v tomto videu bola taktiež skvelá. :) Čokoľvek, čokoľvek by som dala za to, aby som mohla byť jedným z ľudí čakajúcich v tých obrovských radoch na lístky prelomového muzikálu The Phantom of the Opera s úžasným originálnym obsadením. Oh.Tohtoročné video som videla, v nejakej fantomáckej skupine na facebooku bolo. A je vskutku náročné prekonávať moju averziu. Keď začala spievať: "Dokelu, aký má pekný hlas. Ale...ako divne chodí." a takto to bolo celé video. :D Kým sedela v lodi, nerobila nič iritujúce, ale na konci som sa nej musela trochu smiať. :D V konečnom dôsledku, musím uznať, že sa mi páči jej hlas, ale...oh, miestami mi hrozne vadí.  Ale Peter je skvelý, vážne, odkedy u mňa tak rapídne poskočil, mám ho vážne, vážne rada a neviem na ňom nájsť chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Nooo, Sarah se na pusu přilepil kus Michaelovy deformace a tak mu to musela nějak vrátit a....dva polibky byly na světě. Díky Bohu, já už si to jinak nedovedu představit. :)Oni to ti herci asi mají v DNA, já to jinak nechápu. :D[4]: To objetí mě vždycky rozesměje. To je tak spontánní, radostné, rozkošné! Kdo by ho po tomhle videu nemiloval?! :D Já jsem tak ráda, že jsi v případu Sarah učinila takový obrat, faktžejo! :DJá si myslím, že i tak má stále Sam naději, chůzi může ještě doladit. :D Asi chtěla představit opravdu maximální fascinaci Fantomem ale...no, příště líp. :D
    Máš pravdu, s každým videem mám Petera raději, mám pocit, že on nikdy nezakrní, pořád se vyvíjí - k lepšímu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Když si to představím, vypadá to hrozně komicky! :D Ale je paráda, jak takové maličkosti dokáží sehrát tak VELEdůležitou roli! :DA hele, nešlo by jim kapku té DNA nějak štípnout? (mrk, mrk) :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky