Nová videa z Tanz der Vampire v Hamburku


Ráda bych upozornila všechny muzikálofily na tento YT kanál, kde se tu a tam objevují audia a videa ze současného Tanzu - to je přímo poklad. :)
Pravda, videa to nejsou úplně nejlepší, ale rozhodně jsou koukatelná. No a když se budete pozorně koukat, objevíte ve sboru i Jana Kříže. :) A třeba se brzy dočkáme videa i přímo s ním jako Krolockem. :)

Videa nezačínají úplně od začátku, ale když si rozkliknete popisky videjí, máte tam napsané, kdy se audio změní na video. :)
No a pokud vás děsí to množství videí - jsou to hodiny, věřte mi, I tried, tak si nechte doporučit úplně poslední datum - 30. 9. - je to točené z největší blízkosti, takže jde hercům nejlépe vidět do tváře a je to jediné datum s TF a (skvělým) Gierem. :)

Tohle bylo poprvé, co jsem si mohla poslechnout Kirilla Zolygina, o kterém už jsem delší dobu četla, a musím říct, že jsem z něj nadšená. Má silný, ale zároveň lehký hlas, který umí zahrát i na temnější strunu. A ty výšky. :) Herecky je všechno, co bych si od hraběte mohla přát. Aristokratický, hrdý, ironický, ve vhodné chvíle i zranitelný a jeho Vor Dem Schloss mě rozesmálo. :)
Maureen jako Sára se mi hlasově upřímně řečeno moc nelíbí, její výšky mi trochu řežou uši. Po herecké stránce je docela zajímavá, je na ní vidět, že s Alfrédem už od začátku intrikuje a vypadá u toho skoro škodolibě.
Tom van der Ven jako Alfred je zlatíčko a já si většinou Alfredů moc nevšímám. :D Má poměrně detailní, uvěřitelné zpracování. Jeho Alfred je naivní, ale není to přehnané a rozhodně není hloupý.




Tanzsaal, 31. 8. 2017 (Mathias Edenborn, Maureen Mac Gillavry) - tak to je poprvé, co jsem viděla, že by hraběti upadl kapesníček. Krásně zahráno do autu. :D


Komentáře

  1. Nová videa z Tanzu?!? Noné, noné! Co se děje? :D
    WOW, něž se tím množstvím proklikám... hihi, musím doufat, že mi to dřív nesmažou než to stihnu. :D
    Moc a moc díky za odkazy. :D Ušetřila jsi mi hromadu času. (To stahování mi nějakou chvíli potrvá a tys mi opravdu usnadnila polovinu práce.) :DNa Kirilla jsem zvědavá. :-)
    No, postava ťunťy Alfréda to má vedle majestátního, impozantního, tajemného hraběte Krolocka velice těžké. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda. :DKirill je fakt skvělý :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky