Design "Anastázie"

Ačkoliv se vám tak může zdát z mojí blogové aktivity (hahaha), tak s Lottelandem nekončím. Ale září bylo...ne právě zářné. Po stránce časové, psychické i zdravotní. Takže do října vstoupím silnější, než kdykoliv dřív! (Sakra, to už je sedmého? Jak se to stalo?).
Tahmed narozdíl ode mě nezahálela a nastavila mi nový kabátek, i když jinak byl blog ve velkém podzimním spánku a za to jí děkuji. Na mé přání mi vytvořila kabátek s Anastázií, kterému vévodí krásná Christy Altomare v pozadí s magickou scénou Once Upon A December, ze které mi vždycky zaručeně běhá mráz po zádech.
Barevně je kabátek laděný příhodné královské modři a růžové (postupný přechod mezi oběma barvami v menu je moje oblíbená věc) a odklání se tak od obvyklých ponurých barev, které na podzim většinou vybíráme, ale zároveň to není světlý design - zkrátka takový krásný přechod od léta k zimě, což je perfektní.
Tahmed tímto opět děkuji za skvělou práci. :)

Komentáře

  1. Na ten přechod v menu jsem taky čučela, je vážně pěkný! Osobně bych řekla, že je tohle jeden z nejhezčích designů, co tu kdy byly. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů, Anastasia. :D Barevná variace je magická, krásně vystihuje kouzlo Once upon a december. :D Nádhera! :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky