Fantom Opery Srbsko - fotografie

O Fantomovi Opery v Srbsku, obsazení a prvním náčrtů kostýmů jsem informovala v tomto článku. Nová nerepliková produkce už má za sebou premiéru a my se tak můžeme podívat na fotky.
Tato inscenace patří do té kategorie nereplikových produkcí, která se snaží vymezit oproti originálu za použití moderích prvků. Velmi unikátní je její inspirace rokem 1990 - na Fantoma je to moderna, ale pro současného diváka staromódní.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj:
http://qlturnik.blogspot.cz/2017/09/fantom-iz-opere-za-pocetak-sezone-u.html

Komentáře

  1. První fotografie je nejlepší. Na ní ty kostými vypadají ještě lépe než ve videu. :-)
    Celkově mi kostýmy připadají jako nějaký dobový mišmaš. Hanibal a Il Muto těžko můžu počítat, ale moderní šaty v PONR a oproti tomu modré wishing dress. A červený kostým Carlotty... docela mě to mate. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, taky se mi ta fotka líbí nejvíc, proto jsem ji dala hned nahoru. :D
    Jo, na pohled je taková nesourodá inscenace. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky