Lotteland 6th Anniversary


Nebýt toho, že posledních šest let (what) jsem ty články tak poctivě psala, asi bych tenhle milník milého Lottelandu tiše přešla, protože s přibývajícími léty usuzuji, že není nutné kolem toho dělat zase takové haló.
Ale už to beru jako takovou tradici, takže tedy slavnostně oznamuji, že včera bylo mému malému internetovému koutku už šest let. Um. Wow. Nemám slov. Je sice fakt, že moje blogová aktivita už zdaleka není to, co bývala, ale pořád na sebe vcelku dělám dojem. :D
V průběhu loňského roku jsem si udělala menší čistku a prošla jsem si tím psychickým utrpením, jakým je pročítání starých článků, a hodně z nich jsem vymazala. V průběhu této bohulibé činnosti jsem taky dala trochu řádu šílené pohromě, jakou byla moje rubrika Fantoma Opery a roztřídila jsem články podle jednotlivých světových produkcí, a hned mám ze všeho lepší pocit. :D Podobný pokus jsem učinila i u rubriky Obsazení, ale cítím, že tam bude potřeba ještě trochu práce. Taky jsem si říkala, že bych možná trochu rozšířila rubriku (Ne)divadelního deníčku, ale to zatím spíš tak zlehka naznačuju.
Dále už docela finušuju s povídkou (ačkoliv se trápím s jejím koncem, který sice mám promyšlený, ale jsou jisté skřípající detaily) a mám v hlavě další, takže se těším na další svět, který stvořím ve své hlavě.
Závěrem děkovací projev: díky Báře za brněnské dobrodružství, ani to neví, nebo možná ví, ale díky ní jsem si tu zvykla mnohem rychleji a snadněji a DIVADLO, díky Tahmed za to, že je pro mě i přes svoji vytíženost stále ochotná dělat kabátky, díky Adele za její komentáře, na které se vždycky fůra těším, protože vždycky přijde s novým úhlem pohledu a celkově má obdivuhodný přehled, díky Zuzce, že i ona sem stále chodí a vřelé díky za její básnické komentáře, které mi vždycky udělají velkou radost a nakonec díky Eleanoře za to, že se tu stále ještě občas mihne, vždycky mě potěší ujistit se, že tu stále zůstává. :)

A dáme desítku, ne? :D


Komentáře

  1. Blahopřeji tvému blogísku k tak krásnému výročí. A já pevně doufám v to, že se té desítky dočkáme. S tebou jako kapitánem na této lodi se nemáme ničeho obávat :-) Mnoho štěstí do další tvorby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se přidávám ke gratulaci. To si nemysli, že když nekomentuji, tak tvůj blog nesleduji. Těší mě vidět, že je někdo pro svůj zájem tak zapálený. Tak na tu desítku, ať se jí ve zdraví všichni dočkáme :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Nezbývá než popřát, ať ti to píše ještě pěkných pár let! :) Všechno nej, Lottelande.

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuju, jste moc hodné. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky