Schikaneder v televizi

Milica Jovanovic a Mark Seibert vystoupili ve vánočním televizním programu a zase zpívali Traum Groß. Říkám zase, protože začínám mít podezření, že s jinou písní představení snad ani nebudou propagovat. A já bych tak ráda viděla pěkně takhle v kostýmech i něco jiného! :D
Ale když si přestanu stěžovat, hrozně mile mě překvapuje Mark - mám ho zafixovaného spíš v tom dramatickém hereckém položení a vidět ho takhle hravého je kouzelné. To jak se pořád uculuje na Mili a mrká na ni je roztomilé! :D
A Mili je naprosté sluníčko, to už jsem říkala a opakuji se, protože je. :D
Po představení následuje krátký rozhovor věnovaný čistě Vánocům a jak je Mili a Mark obvykle tráví a co jedí a tak podobně. :)

Komentáře

  1. Já jsem doufala, že když už není záznam (fňuk), tak že se objeví dalšími písněmi. Nejen s touto. :-) Třeba na něco s Katie Hall bych byla zvědavá. :-D
    Ale jinak je toto video roztomilé. Jj, hravý Mark je něco na co nejsem moc zvyklá. Vlastně jsem ho viděla jen, jak píšeš v těch dramatických rolích.
    Teda pánové melou takovou rychlostí, že jim se svou mizernou němčinou nestačím. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, Katie Hall tam má takový sassy moment, kdy si myslí, že se stala Markovou jedinou a to bych moc chtěla vidět. Achjoooo. :D
    A jak krásně Markovi to žánrové odlehčení sedlo. :)
    Já v tom rozhovoru rozuměla asi každé desáté slovo, ani mi nemluv. :D Pochopila jsem jen hlavní myšlenku rozhovoru. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to zní dobře. :-D
    Ano, ano. :-)
    Na druhou stranu lepší než nic. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky