Oněginův Démon - trailer

Máme tu trailer na nový muzikál Oněgonův démon, který vlastně vůbec není nový muzikál. Je to pořád Oněgin, jen se tam očividně přidalo pár výstupů pro Taťánu a Démona, případně pozměnila choreografie. Upřímně řečeno mě tohle nové zpracování zase tolik neláká, snad jen ta nová verze rozloučení Taťány a Oněgina vypadá zajímavě, ačkoliv by mě asi rozčilovalo, že tam má Démon tak velký prostor, ačkoliv jim tím kazí ten okamžik a Ivan tam v jednu chvíli jen stojí a kouká na ně, což je lehce ujetý. :D


Komentáře

  1. A já bych zase byla zvědavá na záznam. Abych se dozvěděla, co si tvůrci představují pod označením "nový muzikál". :-) Na mě to působí jen tak, že změnili název díla a udělali pár úprav ve scénách/choreografii. No, prostě jak píšeš.
    Po tomto video-sestřihu jen mohu konstatovat, že jsem na milostný trojúhelník Démon/Táňa/Evžen ještě víc alergická. Vypadá to, že z Oněgina udělali skoro vedlejší postavu. :-) Pokud se předtím dalo srovnávat s Puškinovým románem, tak teď už by to bylo zbytečné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tou poznámkou s Puškinem jsi mě dostala. :D Je fakt, že ten muzikál už je teď příběh sám o sobě, s románem už to fakt nemá nic společného. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, to se ani nemůže označovat za adaptaci Evžena Oněgina. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky