Die Unstillbare Gier - Jan Ammann

Můj teprve druhý článek za tento měsíc. Mein Gott! Ale když všechny ty seminárky, prezentace, závěřečné práce....! :D A když už mám nějaký volnější den, tak jdu do divadla a zase nemám čas blogovat! :D Já už prostě nevím, jak zlepšit svoji produktivitu. Přečkejme spolu tento rušný měšíc a doufejme v zázrak. Doufejme třeba v zázrak, že v pátek napoprvé zvládnu zkoušku z formátování v HTML! :D
A jsem pozadu o pět divadelních deníčků. Božeeee. :D A po dnešním večeru o ŠEST. ŠEST. :D
Tak či tak se kaju.
A přináším video Jana Amanna z poslední produkce Tanz der Vampire v Berlíně. Je to ovšem video kvality vcelku mizerné. Nevím co se to poslední dobou děje. Jako by éra dobrých bootlegů v německy mluvících zemí nadobro skončila. Ani ze Schikenadera ještě pořád nic. A Evita ve Vídni taky nic. Prostě špatné a mizivé je to.

Doufala jsem že tento článek vyzní trochu optimističtěji, ale asi není každý den posvícení. :D


Komentáře

  1. Uááá, škola, seminárky, eseje, zápočtový týden... brrrr!
    Z návštěvy divadla jsi na tom líp než já (v zimním semestru jsem stihla zajít jen na jedno). :-)
    Konečně něco novějšího z Tanzu! No, kvalita to není zrovna nejlepší... aspoň, že se něco objevilo.
    Jj, už se začínám bát, že se žádného záznamu (nebo aspoň pár videí) z nového uvedení TdV nedočkám. (Pořád toužebně/prosebně čekám na záznam s Markem...)
    Ani Evita? Saframente - to už jsem čekala, že se te´d něco objeví... :DDoufejme, že se naplní rčení "trpělivost přináší růže". :D (Snad, snad..)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano. Brrrr! :D
    Já to tenhle měsíc silně přeháním, protože urgentně potřebuju vidět všechno. Ugh. :D
    Jsem z toho nedostatku videí fakt zaražená, no. :/
    Snad, snad, snad!!! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky